Advertenties


klets maar raak DEEL 200

Gestart door Stefan, 15 april 2013, 10:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Was jouw break verlaagd, Dante?  o-)


Tsja, aangezien de vrouw het meest in de sedan rijdt en de grand tour de verre uitjes en vakanties met belading voor zijn rekening neemt, is verlagen geen optie (hooguit lichtjes met verlagingsveren). Ik denk dat ik het nog eerder voor elkaar krijg in een van beide een RS blok te laten plaatsen. We hebben wel eens een veer gebroken gehad, maar toen was een nieuwe echt goedkoper dan een complete verlagingsset. Met twee misschien wel, maar dat is nog niet aan de orde geweest.

Dante

Ik doelde eerder op het "goed brengen"...... ;)
Zo heb ik m'n Angel Eyes erdoorheen gekregen... Met het oog op Xenon monteren voor de veiligheid.
Verlaging kreeg ik er ook niet door, ook met 1 kapotte achterdemper niet, want 2x 50,- voor nieuwe dempers was nog altijd goedkoper & sneller te krijgen dan een complete verlagingsset...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Dante: ah, gelukkig iemand met hetzelfde euvel  ;)

matthew

Ik snap best dat het niet voor iedereen altijd even praktisch is.
En dan moet je het ook niet doen.

Maar ik kan dan wel alles doen aan de auto wat ik wil, is toch mijn ding/hobby heeft ze dan verder weinig over te vertellen.(behalve of ze de verandering mooi vind ja of nee haha)

Tedo

Exact: en gelukkig doet niet iedereen hetzelfde met zijn/haar auto. Anders zagen ze er allemaal gelijk uit. Is ook niks, toch?

Heatzone (Mark)

Haha, je kan ook creatief zijn Tedo! Als ze niet weet hoe duur nieuwe zijn dan kan je met creatief zijn met getalletjes misschien wel goedkeuring voor nieuwe veren krijgen. :p

Lennart

Citaat van: Tedo op 25 april 2013, 00:27:40
Exact: en gelukkig doet niet iedereen hetzelfde met zijn/haar auto. Anders zagen ze er allemaal gelijk uit. Is ook niks, toch?

haha. over een aantal jaar is "100% standaard" de nieuwe tuning  :D
assumption is the mother of all f*ck ups

Tedo

@Mark: creatief ben ik zeker hoor! Zo is er in de loop der tijd al een hoop veranderd/vernieuwd, en zit er al jaren een piggybag in de sedan in de hoop de optrekdip ermee uit te halen. Wat helaas niet lukte. Verder merk ik er ook niet heel veel van (of we zijn er al aan gewend).
Maar als ik verlagen écht een must had gevonden, dan had het al plaatsgevonden. Zo is het dan ook wel weer. Airride met iPhone bediening lijkt me wel wat. Maar ja: die prijs  8)7 --

Dante

Citaat van: Lennart op 25 april 2013, 00:36:33
haha. over een aantal jaar is "100% standaard" de nieuwe tuning  :D
Zeker met het oog op de nieuwe Europese oldtimernormen :maf::
Citeer
  • Het is ten minste 30 jaar geleden geproduceerd.
  • Vervangen onderdelen vertegenwoordigen de historische onderdelen van het voertuig.
  • De technische kenmerken van de voornaamste onderdelen van het voertuig - zoals, remmen, motor, stuurinrichting en ophanging - zijn ongewijzigd.
  • Het uiterlijk van het voertuig is ongewijzigd.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

je moet altijd zeggen dat je er een voordeel aan hebt, ik zeg elke keer tegen me vriendin dat de nieuwe upgrade voor onze veiligheid is :D dan vindt ze het geen zonde  van me geld haha

Edwin Postma

Ik krijg er geen rolkooi doorheen bij Janneke 8)7
Zo jammer.
Ook al is het en veiliger en is de laadruimte groter :D
Truckertje

Dennis Postma

Als ik zou willen kreeg ik een boel voor elkaar. Claudia houd gelukkig ook van auto's.  ;)
Toch met een kleine op komst en Claudia werkloos thuis zit de rem flink op de geldkraan als het verfraaingen aan de auto aan gaat.

Tedo

Mijn vrouw houdt ook van auto's hoor. Maar sommige dingen hoeven van haar echt niet. Verlagen is er daar een van. En met kids in de auto (waarvan er nu een soms al wagenziek wordt) is het ook niet praktisch. Had ik tijd een geld voor een auto voor de lol erbij, dan zou ik het zeker doen.

Dennis Postma

Uhm, ja daar heb je wel een punt. De cabrio mocht zakken. De V50 niet. o-)

Dante

Dat probleem heb ik hier nu ook. Welke van de 2 ga ik in juli verlagen... 8)7
De Sedan is de familiebak met koffer, maar daar zijn er minder van aangepakt in Pololand...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev