Advertenties


klets maar raak DEEL 200

Gestart door Stefan, 15 april 2013, 10:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Citaat van: Roy (Coup a One) op 19 april 2013, 08:31:41
- Niet de perfecte automatten :neen:
Die had je natuurlijk een tijdje terug via de club met korting aan kunnen schaffen... :nana:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

 :) Daar heb je wel een . Dante ;)

Karin

Nee joh, nu ben ik de enige die die automatten heeft besteld. Ben ik toch nog een beetje bijzonder hahaha.

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Christian de Vriend

Leuke foto  !-!

ook bekend oranje gebakje op de achtergrond,die stond op de rtc meeting als ik me niet vergis.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

zal het nooit meer doen Dante.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Dat moet je helemaal zelf weten. Persoonlijk vind ik smoezen als "er was geen ander verkeer", "daar is nooit controle", "ik heb niet een 16v om mee rond te tuffen" en dergelijke geen carte blanche om dit soort dingen uit te halen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook geen lieverdje geweest qua verkeersovertredingen (Dikke overschrijdingen, bumperkleven (Incl. rechtbankbezoek), met drank/drugs op achter het stuur, EMA & voorwaardelijke rijontzegging, etc.) echter ligt die tijd ver achter me. En zeker nu ik mijn rijbewijs nodig heb als buschauffeur kan ik me dat soort dingen ook niet veroorloven, naast het feit dat het me ook niet meer trekt om dat soort gekkigheid uit te halen.
En je hoeft nog steeds niet als een "bejaarde" rond te rijden, als je maar onder die invorderingsgrens blijft ;) Daarnaast heb jij volgens mij ook je rijbewijs nodig om je werk uit te voeren èn heb je recentelijk van dichtbij mee kunnen maken wat zo'n dikke prent met iemand zelf & diens persoonlijke financiële situatie kan doen ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Het blijft een terugkerende discussie hier op het forum.
Persoonlijk ben ik het met Dante eens. Je zult de 1e niet zijn die de situatie verkeerd inschat en toch brokken maakt. En dat zijn beste brokken met zulke snelheden.

Weet niet meer wie het zei over dat het wel kon omdat het o.a donker was, maar dat vind ik het domste wat je kan zeggen. Juist omdat het donker was is het gevaarlijk. Overstekend wild zie je bijvoorbeeld een stuk minder snel.

Tuurlijk is hard rijden een keer mooi, ben zelf ook geen heilige, maar daar hebben ze circuits voor aangelegd. Ga dan lekker met een zak geld (die je anders kwijt bent aan eventuele boetes) naar bijvoorbeeld de Nurburgring. Daar kun je heerlijk gassen, dikke bolides bekijken en dit allemaal op een legendarisch circuit.

Christian de Vriend

zal het hier niet meer neerzetten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Citaat van: Paul v Dijk op 20 april 2013, 18:24:53
Mini meeting vanmiddag  !-!


Heb je ook nog een foto van die bruine Clio met Nervasports op de achtergrond?

Dante

Je mag het hier best neerzetten, als je je maar realiseert dat je dit soort reacties er mee kunt oproepen ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Nooit geweten dat het hier zo gevoelig lag,ik heb besloten maar niks meer in mn project topic te zetten/vermelden,zo weet ik 100% zeker dat ik niemand ermee last val.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

Helemaal niets meer is ook wel erg overdreven.


Dante

Jouw tenen zijn wel erg lang, Christian... :nana:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

#74
Ik vind dat jij na jouw "biecht" van hierboven eigenlijk niks mag zeggen, Dante.  ;)
Met drank/drugs achter het stuur vind ik persoonlijk veel en veel kwalijker dan even je auto boven de 200 jagen en dan weer laten terugzakken onder de invorderingsgrens.
En dat dat brokken geeft, Dennis: inderdaad. Maar dat geeft het ook met 120-130 km/h hoor.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev