Advertenties


klets maar raak DEEL 200

Gestart door Stefan, 15 april 2013, 10:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

@Dante waarom wil je zo graag weten hoe lang ze zijn???  l- l- l-

@Tedo Ik wilde het ook niet goed praten,maar die ene keer dat ik ff wilde kijken wat die
kan,heb ik gedaan zonder andere ermee lastig te valen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Ik begrijp je helemaal Christian (maar ik begrijp Dennis en Dante ook).

Dante

@Tedo: Ervaringsdeskundige noemen ze dat ;)

@Christian: Nevermind :)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

J to the H (Jeroen)

Citaat van: Dennis Postma op 20 april 2013, 20:39:21

Weet niet meer wie het zei over dat het wel kon omdat het o.a donker was, maar dat vind ik het domste wat je kan zeggen. Juist omdat het donker was is het gevaarlijk. Overstekend wild zie je bijvoorbeeld een stuk minder snel.


Dit zei ik, maar in 1 adem samen met de woorden 'als er geen overig verkeer is breng je alleen jezelf in gevaar'.
hmm, oke en dat lieve bambihertje, das waar.


En inderdaad, onder invloed rijden vind ik ook veel kwalijker dan een keer te hard rijden.
Te hard rijden kan je op elk moment stoppen als je bijvoorbeeld ander verkeer ziet naderen.
Je kunt niet even snel ontnuchteren..
Maar zoals Dante ook al zei, dit was in een verleden gebeurd, dus klaar.  !-!

Dominique Reijerink

Hard rijden zijn circuits voor, drank en/of drugs is uit den boze...

Liever weer gezellig over koetjes en kalfjes hebben en geen discussies over dit soort onderwerpen.
Genoeg ellende gezien en gelukkig niet persoonlijk meegemaakt.
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

matthew

@Rogier

Remleiding vervangen, gewoon een rol kopen bij de brezan ,is niet duur en lekker buigzaam dat maakt het monteren makkelijker.

Beetje ervaren monteur vouwt hem er dan zo onder bij jou.

Bij alle megane 1 gaan ze ter hoogte van de achteras door.

rened

stelletje moraalridders hoor.....

Roadkill (Michiel)

@Christiaan, ken dat wel hoor, een keertje je auto eens vol open trekken, ok risico is wat groter dat je je rijbewijs kwijt raakt nu, maar goed zonder risico's word het  allemaal saai, en later als je grrot bent word je vanzelf rustiger (tenminste dat vind ik dan, denkt mijn vriendin heel af en toe wel eens anders over... ;) )

@Karin, je bent niet de enige hoor die matten besteld heeft, sterker ik heb zelfs 3 paar besteld vorig jaar ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

Volgens sommige om mij heen ben ik sinds het samenwonen en trouwen,al een aardig stuk tammer geworden,als ik kijk naar die uitlaat,issie
net ietstje te hard,toen ik dat vertelde tegen saskia (mijn vrouw) en mn ouders,ging mn pa zingen "je word ouder papa" (nummer van peter koelewijk)
af en toe gek doen moet kunnen,sommige hebben daar moeite mee,andere niet... ieder zn ding.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

#84
Af en toe gek doen kan op allerlei verschillende manieren. ;)

Maar als het goed is worden we allemaal met de jaren wat rustiger/volwassener. Net wat Christian zegt, sinds het samenwonen en trouwen maar nu ook nu er een kleine op komst is merk ik ook dat de prioriteiten veranderen en begint het soms bijna burgelijk te worden. Maar dit alles wel in de positieve zin van het woord.

Xanquezer (Frank)

Afgelopen weekend, kreeg ik een aanbod,   een megane RS motor  (a 265 pk)   aangeboden.  (voor n prikkie)

0 kilometers op de teller,   

1 nadeel.

hij ligt uit elkaar.... en er moet een versnellingsbak en draad boom bij komen.... (etc..))

iemand suggesties?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dominique Reijerink

gek als je t liet lopen, maar ik ben ook maar een leek!
misschien kan Jo je ermee helpen?
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Dennis Postma

Als het er in te bouwen is zou het wel een gaaf project zijn. Maar ik kan je er verder niet bij helpen.

Rick Santbergen

Citaat van: Xanquezer (Frank) op 21 april 2013, 17:27:43
Afgelopen weekend, kreeg ik een aanbod,   een megane RS motor  (a 265 pk)   aangeboden.  (voor n prikkie)

0 kilometers op de teller,   

1 nadeel.

hij ligt uit elkaar.... en er moet een versnellingsbak en draad boom bij komen.... (etc..))

iemand suggesties?

Doen, dat kan je vast en zeker zelf inbouwen :)

Xanquezer (Frank)

Prijsje is er naar,    zit te twijfelen,    zelf inbouwn is mogelijk,     ik heb het blokje in delen al vast gehad,  zoals zuigers en onderblok.  weegt niet zwaar....  (dacht dat het altijd zwaardes woog)

Maar 1 smsje en kan hem zo ophalen...

Al wil ik wel eerst weten wat voor n bak er op moet en welke ''draadboom met ecu'' ik kan gebruiken.

Dit betekend wel dat mn megane GEHEEL uit elkaar moet. 

Remmerrij en aandrijf assen worden mee geleverd.


Wie o Wie zou voor mij een lijstje kunnen schrijven (  met een knipog naar -Jo- )
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev