Advertenties


klets maar raak DEEL 200

Gestart door Stefan, 15 april 2013, 10:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

De auto is bij de garage geweest, en het probleem is een gescheurde remleiding links achter. Morgen gaat me broertje het maken, de auto kon bij me vaste garage de brug niet meer op. Wordt meteen een nieuwe vaste garage zoeken.

Karin

Dan gaat het herstel denk ik niet zo veel kosten. Succes ermee en met het zoeken naar een nieuwe garage.

Rogier

Een nieuwe remleiding kost me 25 a 30,- :P

Christian de Vriend

Meteen rvs nemen van goodrich? Heb je wat directer rem reactie op het pedaal.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

dat zal niet gaan christian. heb dit weekend de auto nodig, en dan heb ik de onderdelen vast niet binnen. en ze zijn een stuk duurder.

Christian de Vriend

80€ dacht ik,bij de remmen aanpassing heb ik die er bij laten monteren
maar als je die rap nodig hebt,zal het nu idd kort dag worden.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Ik kan ze altijd nog een keer aanschaffen, is het dnan 80,- per 4 of per rem ?

Christian de Vriend

voor een set van 4

Kan het ff navragen alsvje wilt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier


Rogier

Me broertje heeft gekeken na de remleiding, deze is inderdaad kapot. Nu gaat hij informatie in winnen bij zijn collega's hoe hij dit het makkelijkst en het beste kan oplossen. Helaas gaat het vanavond en aankomend weekend niet lukken, dus volgende week wordt het pas gemaakt. Hopelijk is de auto dan ook klaar voor de Oranje rit anders moet ik me tot mijn grootste spijt afmelden.

Dominique Reijerink

Geen afmeldingen Rogier! maken die hap, al is het vrijdag midden in de nacht  :D
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Dennis Postma

Haha, ik krijg flashbacks naar vorig jaar.  :D

Maar dat zou wel zuur zijn Rogier.

Rebecca Fontijn

@Dennis inderdaad volgens mij had Rogier vorig jaar deze tijd ook wat problemen en heeft toen alles op alles gezet om er bij te zijn toen is dat gelukt dus zal nu ook wel lukken

Roy (Coup a One)

Waarom mis ik het ultime Mégane gevoel :x

- Auto dient nog gewassen en gecleand te worden Y
- Niet de perfecte automatten :neen:
- Kop revisie inclusief waterpomp en distributieriem moet nog plaats vinden Y
- Wil de auto hier en daar (voor en achter) nog restylen Y maar het financiele gewin jaha :maf: tikt het er goed in :rant:

Maar vreemd genoeg voel ik me wel als meeting coördinator betrokken tot de club --

Ben ik nu ziek aan het worden ;) :neen: :)

Rogier

Dennis ik heb inderdaad ook een flasback, net als of de auto elk jaar in april zegt helaas ik ga kapot ga maar weer even zweten.
Me broertje gaat al vragen wat het kost als ik het gewoon onder werktijd laat maken i.p.v. beun uurtjes. kost me wel weer meer geld maar ik heb het er wederom weer voor over.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev