Advertenties


klets maar raak DEEL 200

Gestart door Stefan, 15 april 2013, 10:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Mijn cabrio is zodanig gezakt, dat mijn vriendin voortaan in de polo naar meetings wilt   8)7

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Saskia heeft mij belooft,dat als de Rolkooi in de 16v gaat,ze niet meer in de megane stap,en aangezien ik niet echt lekker rij in de pug op lange afstanden
wacht ik tot er een vervanger komt,daarna kan de 16v verbouwt worden tot kart.

Ondanks dat de KW er weer onder zit,vind ze het nog acceptabel om er in te rijden :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Zelf rijden of meerijden...? :nana: ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Saskia was voorheen makkelijk om te zeggen "ik blijf wel thuis" maar sinds ze de groeps sfeer van de rmc geproeft heeft,wilt ze vaker de rit te maken :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Renegade (Mark)

Ik was het klets maar raak topic al kwijt 8)7 is dus een sticky geworden 8)7

Citaat van: Dante op 25 april 2013, 21:05:58
Dat probleem heb ik hier nu ook. Welke van de 2 ga ik in juli verlagen... 8)7
De Sedan is de familiebak met koffer, maar daar zijn er minder van aangepakt in Pololand...

Sedan ! Altijd al mijn favoriete polo geweest, als ik ooit eentje zou kopen word het een sedan _o_ Het enige nadeel is dat het zo goed als onmogelijk is om voor een redelijke prijs een schroefset te krijgen door de pitman arm die als stuurinrichting gebruikt wordt.

Timelord

Ik zag vanavond een Volvo of Audi en die had ledverlichting als verlichting.
Op zich niks mis mee, maar die ledverlichting bleek tevens de richtingaanwijzer te zijn.
Uiteraard veranderde de kleur van wit naar oranje, maar tussen het knipperen door brandde er dus GEEN lamp.

Nu vraag ik me af: op het moment dat het oranje licht uitgaat (voor 1 seconde, dat dan weer wel), dan rij je toch eigenlijk met maar
1 brandende koplamp rond en dat is toch niet toegestaan ?

Ik vind het vreemd dat zoiets wordt toegestaan door de Wegenverkeerswet.

Dominique Reijerink

leuk als je alarmlichten aanstaan  8)7
silent disco  :D
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

J to the H (Jeroen)

#188
Volgens mij is dit alleen icm dagrijverlichting, en niet met dimlicht, deze zal wel altijd blijven branden.

Het klopt dat door de dagrijverlichting de knipperlichten niet goed te zien zijn en daarom gaat deze uit zodra het knipperlicht brandt.

Dante

Die DRL van Audi dimmen tegenwoordig. Bij de wat oudere modellen bleven ze even fel als het knipperlicht aanstond. Haast niet te zien :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Timelord

Kijk, zo leer je nog eens wat, dankjewel.  !-!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Christian de Vriend op 25 april 2013, 21:21:18
Saskia was voorheen makkelijk om te zeggen "ik blijf wel thuis" maar sinds ze de groeps sfeer van de rmc geproeft heeft,wilt ze vaker de rit te maken :)

Zie je vrouwen verranderen wel :)

Christian de Vriend

dat geldt voor beide partijen Roy :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Hoezo :? vertel "je maakt me nieuwschierig" :lmao:

Roadkill (Michiel)

Wat ik vandaag tegenkwam op de dijk Enkhuizen/Lelystad...... erg apart ding om te zien, echt mooi kan ik deze uitvoering niet vinden, de "normale" saloon vind ik een stukkie mooier



dit is dus niet degene die ik zag, ik reed en geen camera bij de hand ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev