Advertenties


klets maar raak DEEL 200

Gestart door Stefan, 15 april 2013, 10:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dominique Reijerink

deel 100 is wel een leuke! aixam autootjes volladen  :D

op naar de volgende 100, mogen we die snel vol kletsen  _o_
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Dennis Postma

Citaat van: Rogier op 15 april 2013, 15:51:21
Dennis de snelweg was de snelste route om thuis te komen, en ik was een beetje naïf en dacht de remmen moeten even koelen en dan zometeen bij de volgende afslag remmen ze wel weer.

Ik bereid me voor op het ergste en dan valt het altijd mee ;)

Nou dan had ik toch echt even de auto langs de kant gezet om af te koelen. Hopelijk valt het probleem in ieder geval mee en is het iets kleins. ;)

mark

Ik heb net een geel papiertje gekregen  >:( 97 euro
Ik was gewoon lekker van mijn werk naar huis even over een paar landwegen een paar mooie s bochten aan het pakken, staan er achter een bocht een paar wouten te controleren. (het is zo'n weg waar je om bepaalde tijden niet in mag rijden.)

Deze wegen waren vroeger een deel van een circuit geweest dus een paar mooie bochten.  >:D

Maargoed deze valt nog wel mee  :P

Tedo

Balen, Mark. Hopen dat het bij het papiertje blijft, en je de boete niet hoeft te betalen (omdat die niet binnenkomt).

Benjamin Renon

Reken maar dat  ze daar vaker (gaan) controleren ook ivm motorrijders die het ook lekker vinden om wat leuke ritten te doen. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


J to the H (Jeroen)

Balen Mark, maar, je hebt je bijdrage aan de staatskas wel weer gedaan..
Als we allemaal heel netjes zouden gaan rijden, staat meneer agent straks ook met een collectebus deur aan deur te gaan... :police:

mark

#22
Ach ja voorlopig ff niet meer daarlangs als ik van het werk kom. (maar na 19.00 uur mag ik er wel weer overheen  >:D )

Ik was allang blij dat ik mijn db killer nog netjes heb laten zitten  :D dus dat scheelt al weer een dikke prent  :D

Benjamin Renon

Pfff wat een ellende weer in de VS

CiteerToegevoegd: maandag 15 apr 2013, 21:10
Update: maandag 15 apr 2013, 22:37

Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.

Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.

Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.

Pakketje
Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.

Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.

Patriot's Day
De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onhafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.

De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

Ja ik zag het net op het journaal.


Rogier

Roy je zit er goed naast :P ik rij die route graag alleen of met vrienden van me.

Rebecca Fontijn

Verschrikkelijk wat er in boston gebeurt is het is echt te hopen dat de daders gepakt worden

Renegade (Mark)

Citaat van: Rick Santbergen op 15 april 2013, 21:56:39
Bij een grote politie controle met uitlaatgeluidmeting kan je gewoon bekeurd worden (en invordering autopapieren)
En bij grote controles hebben ze daar ook het materiaal voor.

Bij kleine controles kunnen ze de apparatuur op afroep laten komen.

Even hier om niet verder offtopic te gaan in het ik heb iets nieuws gemonteerd topic :q Voor een geluidsmeting zou ik me precies opzoeken aan welke meetcondities voldaan moeten worden en dit uitgeprint in de auto leggen voor het geval dat. Er moeten aan een hoop strikte eisen worden voldaan om een geldige meting te doen dus dan kun je ze gelijk er op wijzen dat de meting ongeldig is !

Citaat van: J to the H (Jeroen) op 15 april 2013, 10:20:44
Renegade (mark), ik blijf het een raar verhaal vinden..
Ik heb mijn hele auto aangepakt en in totaal meer dan 65 leds gedesoldeerd, en weer gesoldeerd.
Nooit een probleem gehad dat het tin niet wou smelten.
Ik ben ontzettend benieuwd waar het aan ligt..


edit: 71 om precies te zijn  :q

Ik vind het ook nog steeds heel erg vreemd, de shop waar ik de ledjes had besteld vond het ook heel erg apart en had zoiets nog nooit meegemaakt.

Dante

#29
Citaat van: Rick Santbergen op 15 april 2013, 21:56:39
Bij een grote politie controle met uitlaatgeluidmeting kan je gewoon bekeurd worden (en invordering autopapieren)
En bij grote controles hebben ze daar ook het materiaal voor.

Bij kleine controles kunnen ze de apparatuur op afroep laten komen.
En bij elke meting die ze daar doen, is dus niet rekening gehouden met de wettelijke regels voor het meten:
CiteerHet meten van uitlaatgeluid: Artikel 2.3.6:

1.   De meting vindt plaats in de open lucht
2.   Het proefterrein mag niet blootstaan aan sterke akoestische storingen. Hieraan wordt voldaan indien het oppervlak van het terrein bestaat uit beton, asfalt, tegel sof een vergelijkbaar hard materiaal.
3.   Het proefterrein moet minimaal de afmetingen van een rechthoek hebben waarvan de zijden zich op ten minste 3,00 meter afstand van de personenauto bevinden zoals weergegeven in figuur 4. Binnen deze rechthoek mogen zich geen personen of voorwerpen bevinden die niet noodzakelijk zijn voor de meting. De personenauto wordt op zodanige wijze binnen de rechthoek geplaatst dat de microfoon zich op ten minste 1.00 meter afstand van eventueel aanwezige trottoirbanden bevindt.
4.   De waarden die door de geluidsniveaumeter voor het omgevingsgeluid en de wind worden aangegeven moeten tenminste 10dB beneden het geluidsniveau zijn gelegen dat in het kentekenenregister wordt vermeld. Dit wordt gecontroleerd door vaststelling van het achtergrondgeluidsniveau voor en na de meting. De microfoon van de geluidsmeter mag van een passende windkap worden voorzien mits rekening wordt gehouden met de invloed daarvan op de gevoeligheid van de microfoon.
5.   Voor aanvang van de meting moet de motor van de personenauto op bedrijfstemperatuur worden gebracht.
6.   De meting vindt plaats bij een stilstaande personenauto
Dus bezwaarschrift & geen bekeuring. Invordering papieren had ik zelf ook al opgemerkt ;)
4 Weken de tijd om de andere demper eronder te schroeven.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev