Advertenties


klets maar raak DEEL 200

Gestart door Stefan, 15 april 2013, 10:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Over Nissan gesproken, ik vind de Nissan 230 sx echt vette auto, zeker met fender flares brede wielen en laag op de grond!

-Jo-


Christian de Vriend

soieso zou ik dolgraag een Renault Alpine GTA (turbo) erbij willen
hebben,en liefst de gene waarin ik met mn lief getrouwd zijn.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Jullie zijn lekker aan het dromen! Misschien met de club maandelijks een straat staatsloten kopen?

Ik zou persoonlijk gaan voor de allerdikste Laguna coupé. Niet schreeuwerig of overdreven snel, maar wel heel mooi.

Rebecca Fontijn

En ik .....ik zou mn droom verwezenlijken en naar frankrijk vertrekken om daar een leuke boerderij te kopen ohh en een nieuwe fiets  !-!

Heatzone (Mark)

@ Tedo, die Laguna is idd heel mooi en zou ook hoog op mijn verlanglijstje staan!

Heatzone (Mark)

Weet iemand wat de elektrodeafstand moet zijn van bougies voor mijn 1.6 16v? Het verschilt nogal van 0.7 tot 0.9 en zelf 1mm.
Wilde voor de NGK bougies gaan. De ene bougie is alleen 5 euro per stuk en de andere 20 euro per stuk. Geen idee wat het verschil in beide is staat er ook niet bij... 

Dominique Reijerink

met een miljoen.... ik zou naar mijn baas toe lopen en een dikke drol op het bureau neertellen, om vervolgens te vragen hoeveel deze toko kosten moest haha
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Dennis Postma

@Rogier, dat hoef ik natuurlijk niet te laten zien. Maar mijn eigen ogen willen ook wat.  :q

Maar uiteraard zijn er nog wel andere investeringen en schenkingen die ik zou doen. 1 van die dingen zou een potje geld zijn waar alle kinderen (eigen en die van onze broer en zussen) goed van kunnen doorleren.

Roadkill (Michiel)

Word allemaal maar weer wakker,iedereen heeft kennelijk net als wij het winnende staatslot gekocht :D

Maar ff wat anders na bijna 3,5 jaar rijden met de Meg kom ik er net achter dat je dus ook je olie peil via je dashboard kan zien????? Dacht me dagteller ff op 0 te drukken terwijl ie dus nog olie peil correct aangaf, en dan laat ie dus je oliepeil zien. Geinig en weer wat geleerd :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Ach ja een mens moet wat te dromen hebben. Anders word het ook zo saai he.

Zo zie je maar Michiel, het is nooit te laat om bij te leren. 8)7

mark

Ik zou dan een Renault 5 gt turbo kopen, en een oude kever.
En die 2 vervolgens flink verbouwen.  8)7

J to the H (Jeroen)

Ik vind het altijd leuk om bij een andere auto na een week of wat (als ik uitgespeeld ben) het boekje eens helemaal door te lezen.

Daar kwam ik dit tegen inderdaad. Bij de meg1 wordt het altijd weergegeven bij het starten.

BTW, Hoe was je peil? Volledig op peil?

Rogier

Dus je bent na 3,5 jaar dromen ook wakker geworden michiel :D

-Jo-

Citaat van: Heatzone (Mark) op 23 april 2013, 16:46:37
Weet iemand wat de elektrodeafstand moet zijn van bougies voor mijn 1.6 16v? Het verschilt nogal van 0.7 tot 0.9 en zelf 1mm.
Wilde voor de NGK bougies gaan. De ene bougie is alleen 5 euro per stuk en de andere 20 euro per stuk. Geen idee wat het verschil in beide is staat er ook niet bij... 

0.7/0.8 is normaal. Gewoon std bougies nemen op een std wagen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev