Advertenties

Een andere auto......... DEEL 14

Gestart door matthew, 11 april 2013, 22:18:19

Vorige topic - Volgende topic

J to the H (Jeroen)

Mooie auto Siebe  !-!,

Krijg je de antenne ook niet los als je hard in de voet knijpt? het is een metalen moertje wat onderaan de rubber antenne zit.
Misschien draai je de antenne wel rond maar het moertje niet. Als hard knijpen niet werkt en je toch al een ander wil, kan je ook een tangetje gebruiken.
Vergelijk het met de kinderbeveiliging van een fles wasbenzine, inknijpen en draaien.

matthew

Voor de afneembare kogel van de trekhaak heb je wel een sleuteltje nodig om hem van het slot te draaien, alvorens je de kogel los kunt draaien van de trekhaak.

Verder mooie auto, veel plezier ermee.

Siebe

Denk idd dat moertje van de antenne mee draait.. Zal dat knijpen is proberen.

De trekhaak heeft idd een sleuteltje .. Daarna moet je de knop indrukken en draaien.. Sleutel en drukken lukt. Draaien geen beweging in te krijgen.. Ook al tik met de hamer gegeven

Heb de cc nu een paar dagen.. En ik moet zeggen hij rijd wel erg lekker  !-!
Megane Cc
2.0 16v 2005

Renault Megane Coupe
1.6   16v   2002

vincent

ik heb ook iets nieuws gekocht en dat is een megane senic op g3 uit 2003 ik heb de cc verkocht en daarvoor de megane terug gekocht  omdat ik ee auto nodig ga hebben met wat meer ruimte en tzt wil ik er een combo oid bij gaan kopen dus heb ik de cc weg gedaan je moet wat soms  maar de senicrijd ook aardig en ik heb gelukkig een airco

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Roy (Coup a One)

Gefeliciteerd Vincent maar zijn er ook foto's :?

vincent

hoe graag ik het ook wil en ik heb er best tyd en moeite in gestken.
het lukt me niet om uberhaup een foto te plaatsen
sorry zo handig met computer ben ik niet

matthew

Gefeliciteerd met je nieuwe auto.  Y

Je wisselt wel vaak van meg zeg  :x

vincent

is de 3e nu 2x cabrio en nu deze maar ik ga voor me zelf beginnen en dan is de cc net iets te lastig en ik heb liever dit type senicdan het nieuwe typ .maar maandag mag hij weer terug naar de garage waar ik hem kocht hij slaat slecht aan als ik even gereden heb en me kachel blower piept aardig maar komt goed geloof ik

mab

Mooi, we hebben de Twingo van de vrouw verkocht en daarvoor in de plaats is er nu een ...................... Renault Scenic 1.6 16V 2002 gekomen.
Een belangrijke reden daarvoor was dat ik haar liever in een hoger zittende en zwaardere, lees meer (veiliger) auto zie zitten. Het is maar in lyts pykje zoals we dat hier noemen.
Bijkomend voordeel is dan uiteraard de extra ruimte en twee extra deuren.
Nadelen zoals hogere houderschapsbelasting e.d. zijn er uiteraard ook maar vind deze niet opwegen tegen de voordelen.

matthew

Gefeliciteerd met je nieuwe ride, veel plezier ermee

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Hier ook weer een bij de verzameling. :)
Een Megane Coupe 1.6 16v automaat uit 2000.
Waarom automaat?
Omdat Roy flinke slijtage heeft aan de knieën en soms amper een koppeling kan intrappen van de pijn.
En voor mij sommige momenten fijn ivm bekkeninstabiliteit. :)
Afgelopen maandag opgehaald uit Friesland.
Nette auto, opzich weinig km met NAP, goed onderhouden, onderhoudshistorie en maar 2 eigenaren voor ons.

Het is sowieso de bedoeling dat de zwarte dci en deze blijven.
De grijze gaat de verkoop in, en de groene zijn wij nog niet over uit. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tedo

Leuke coupé. Aardige verzameling zo, want ik zie rechts ook nog een blauw/groene(?).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev