Advertenties

Een andere auto......... DEEL 14

Gestart door matthew, 11 april 2013, 22:18:19

Vorige topic - Volgende topic

Benjamin Renon

Thanx! Ben er zelf ook erg blij mee. Heb altijd nog een RS willen hebben en nu is de mogelijkheid er.

Gisteren en vandaag goed met de Clio bezig geweest om hem terug origineel te maken. het enige wat er blijft is de schroefset. Daar ga ik weinig moeite voor doen om deze te vervangen. De Parrot ook eruit gehaald voor het geval in de RS geen carkit heeft en anders gaat ie in de verkoop.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rohald

Ik zal onze nieuwe aanwinst ook hier nog posten:

De Mégane hierop ingeruild. Puur vanwege het feit dat een 5-deurs toch wel wat meer toekomstgerichter is. En tevens goedkoper in benzine en wegenbelasting.
En daarnaast omdat hij gewoon mooi is :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Willem

Poeh mooie Clio Rohald!

Ik heb zelf vandaag mijn Mégane ook verkocht had em ook alweer 2,5 jaar en vind het zonde dat ie de laatste maanden bijna alleen maar stilstaat.

mark29

Mooie uitvoering clio. Zie je niet veel.
Jammer dat het interieur zo krasgevoelig is. En gevoelig voor windruis dergelijke, niet het beste wat renault gemaakt heeft.
Remblokken en schijven voor binnen no time versleten, als die op is geen oem renault hiervoor terug zetten!
Maar verder een heel populair wagentje momenteel.

Rohald

Ben er ook heel blij mee.

Bedankt alvast voor de tip aangaande de remblokken en schijven. !-!
Het interieur is inderdaad redelijk krasgevoelig. Echter zal ik net zo zuinig op de Clio zijn als op de Mégane. Dus ook qua interieur ben ik er zeer zuinig op. Y
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

Gefeliciteerd Rohald!

Nette Clio. Het bruin is gebleven zie ik.  ;)

mark

Nette clio  !-!

Heb idd al aardig wat remmen vervangen van de clio 4.

mark29

Iemand die normaal rijd elke 60k schijven en blokken.
Dan de autos van bedrijven die vol geladen zijn, gaan nog harder, bizar. Normaal moeten we alles oem renault monteren, als dealer.
Maar hier gaan gewoon aftermarket schijven op, die gaan langer mee.
Iets is er niet goed aan die originele schijven, en die blokjes zijn ook heel smal.

We zijn wel verwend bij renault, laatste jaren is de bouwkwaliteit erg omhoog gegaan, de laguna 3 megane en scenic 3 allemaal heel goed geworden.
Maar de capture en clio hebben wat apart materiaal gebruikt, wat best krasgevoelig is, veel klachten over wind geruis. En op de snelweg wat gevoelig voor wind. En nog wat kleinigheidjes wat ze beter hadden kunnen doen.
De nieuwste twingo wil ik geen woorden aan vuil maken. Waait van de weg af, geen beenruimte, heel veel herrie, erg jammer, dit moest samen met benz gemaakt worden. Hip is ie wel en erg korte draaicirkel, dus voor de stad zeker geschikt.

Veel renault liefhebbers hier durven de foutjes niet toe te geven, ik heb geen liefde voor renault dus neem geen blad voor de mond haha. Maar vind het wel een leuk merk om aan te werken.

mark

Ik sleutel als ex renault monteur ook liever aan renault's.
Als enige niet vag sjonnie werk ik dan ook als enige aan renault's op m'n werk.  :D de rest durft het niet aan, of heeft er een hekel aan haha.  :D

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Nette Clio Rohald! Wens je er veel plezierige en veilige km's mee.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Yorick

Is toch alleen maar goed Mark29! Beter een objectief oordeel maar wel met respect en blijkbaar interesse voor t merk dan van die afgezaagde subjectieve oordelen. Hier heeft men wat aan!

Rohalf, vindt m echt mooi man! Gave uitvoering. De koplampen en achterlichten komen er ook mooi uit in deze kleur. Veel plezier ermee!!

juul

Zal hier ook is na iets meer dan 2 jaar weer is reageren.
Dit omdat ik geen megane mee reed en toch druk was met  gezin etc..
Sommige zullen me nog wel kennen heb voor mijn huidige Laguna 4 jaar megane gereden en hier dus actief.

Aangezien we weer op zoek naar wat anders waren kwamen we weer uit bij een Megane en wel een Grand Tour van 2005.
Ik had wat meerdere eisen aan de auto mijn vrouw wou gewoon een zwarte :D
Dus over anderhalve week kunnen we de "nieuwe" Megane ophalen.
Let niet op kwaliteit van de foto's deze komen zo van marktplaats.

Tedo

Welkom terug, en succes met de grand tour!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev