Advertenties

Een andere auto......... DEEL 14

Gestart door matthew, 11 april 2013, 22:18:19

Vorige topic - Volgende topic

Rohald

Zo eentje had ik ook hiervoor. Was eigenlijk niets mis mee. Prima wagentje.
Maar ja, ik kwam een bruine Megane tegen. Ja, toen was het snel gedaan :9~
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

mauricee93

Hoi iedereen ik ben ook sinds vandaag weer in bezit van een auto na mijn ongeluk met de megane :)

Het is een Opel Astra Gtc 1.9cdti 110kw
Uit 2005 geworden rijdt erg lekker mijn eerste indruk is zeer goed !

hier een foto van het apparaat

Gr Maurice

Rogier

Een mooie auto maurice, toch geen ibiza geworden.

Karin

Mooie auto Maurice, veel plezier ermee

Roadkill (Michiel)

Mooie auto hoor die Astra, maar mij persoonlijk zijn die stoelen veel te hard (dit type was voor mij de redden om na jaren Opel te hebben gereden over te stappen naar een fransoos, ###lige was dan weer wel dat de Meg meteen het eerste weekend werd opengebroken en ik nou net zo'n Astra mee kreeg als leen auto..... ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Ik ben geen fan van opel, maar ik heb dit model altijd wel een van de mooiere opels gevonden. Veel veilige kilometers gewenst. !-!

Tedo

mauricee93

Bedankt voor jullie reacties hij rijdt erg lekker en is lekker vlot  :)
Het is een luxe uitvoering met leren stoelen ik vind de stoelen zelf wel lekker zitten stoelen bieden ook goede steun in de bochten

en rogier over de ibiza ik ben hier een beetje op teruggekomen omdat ik er meerdere gezien heb welke al flink roest hadden voor een auto van 2004\2006 vind ik dit een slechte zaak tevens vind ik het achteraf niet echt een vooruitgang in vergelijking met een megane  2 interieur is eigenlijk ook maar erg simpel en totaal niet vergelijkbaar met een megane of in mijn geval de astra welke naar mijn mening erg netjes is afgewerkt van zowel binnen en buiten na mijn mening is het allemaal net wat minder wat de ibiza betreft.

mauricee93

Zag dat de foto inmiddels niet meer bestond hier een werkende   

Benjamin Renon

Vandaag getekend voor de Mégane RS F1 team (R25) die bij ons op de zaak staat. Erg mooi aanbod gehad en inruilprijs die oké is voor de Clio. Volgende week ophalen aangezien ik op een andere vestiging ga werken en de Clio voor een groot gedeelte terug ga bouwen naar origineel.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Ard Klok

Gefeliciteerd Benjamin. Erg gaaf. Foto's?

Tedo

Dennis Postma

Geniet er van Ben, maar dat komt vast wel goed.  !-!

matthew

Willem

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev