Advertenties

Cabrio Tocht - 2 juni 2013 - achterhoek

Gestart door Lennart, 9 april 2013, 23:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Ard Klok

Veel plezier morgen en hopelijk een lekker zonnetje erbij.

Mark V.

Achterhoek is me net iets te ver rijden. Ik wens jullie allemaal een hele zonnige dag  !-!
Mvg. Mark

Karin

Voor degene die gaan, ik wens jullie zon en veel plezier toe.

megcab2000 (Verkocht)

Bedankt ,gaat lukken  !-! !-!
Er gaan, zo te zien, 11 Renault cabrio's . De 150 gewenste cabrio's voor deze rit is gehaald.
Geen idee, wie naast ons (Paul,Lennart,en ik) van of via de club gaan ,maar ik heb een stapel flyers in m'n achterbak.

Om 08.30 uur staan we even bij tankstation/hotel De Witte Bergen (Eemnes) en rond 0.9.30 uur aan de snelweg A12/E35 thv Duiven bij het Gulf tankstation/P-terrein.
Voor als er iemand wil aansluiten, zodat we gezamenlijk aankomen in de massa.

Zonnige foto's later, met of zonder jas.

Ps; zie ook nog een cabriorit op 18 augustus voor de zonliefhebbers, komt na deze rit wel (  http://cabrioritdewijk.nl/   )
Megane is verkocht

Dennis Postma

Sorry mensen, ik moet werken. Maar ik wens jullie een mooie dag met hopelijk zonnig weer.

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

megcab2000 (Verkocht)

Ja, een leuke dag. En moe van de zon dat we waren, maar we weigeren op kinderbedtijd te gaan slapen.
Alles was zeer goed georganiseerd ;vrijwilligers, sponsoren, locatie, route ,gratis consumpties...alles. Zelden zo meegemaakt.
De weggetjes en immer lage drempels waren overal prima. Totaal geen randstad drukte daar, maar wel hele gezinnen in voortuinen van monumentale boerderijen die ons de weg wezen, voordat we langs of zelfs over de landsgrenzen zouden verdwalen.
Drie keer 120 km gereden .De cabrio haalde weer 1 op 16 en bleek weer probleemloos, die van topmechanicien Paul vreemd genoeg niet ...maar bleek de remmen van een 911 te zijn, die achter hem reed en onmogelijk op die wegen kon passeren.

Hoop, dat de Stichting tevreden kan terugkijken wat betreft donaties .Enkel maar gezellige gezichten gezien deze dag.
En leuk weer een paar clubgenoten ontmoet te hebben en constant in m'n achteruitkijkspiegel te ontwaren  (ze konden mijn opa-automaat niet bijhouden)  8)

Foto's later op de site van de organisatie.
Megane is verkocht

Paul

ik heb de 1:16 niet gehaald, maar dat kwam hoofdzakelijk door de heenweg richting de verzamelplek.kom uit op 1:14.3

Mijn megane rijd normaal 100-120km per week, nu 340 op 1 dag. hij weet niet wat hij meemaakt ;D.
Hij doet het echt super, kan zelfs opa-automaten bijhouden ;)

Stichting had 8000 euro opgehaald en ik had in de loterij een fles wijn gewonnen.  !-!

Clio 3 1.616v Initiale

Paul

Clio 3 1.616v Initiale

Paul

hmm kwaliteit is wel erg slecht. Geen idee hoe dat kan.

Clio 3 1.616v Initiale

Benjamin Renon

YT kan er even over doen om filmpjes goed weer te geven.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Paul

Ok, thnx, ik heb ze wel met de telefoon gemaakt, maar normaal zijn ze niet zo slecht.

Paar foto's

Clio 3 1.616v Initiale

megcab2000 (Verkocht)

Dat kwam omdat jij zo woest schakelt en vooral door die zonschittering tussen de bomen.
Daar kan een oogpupil laat staan een camerasensor niet makkelijk wegwerken.

Van verveling was vandaag geen moment sprake, wel van vervelling  >:(
Maar ik ken er 1 die nog roder uit de strijd kwam.

Heb trouwens overdreven, was 6.6L/100km = 1 op 15.1 op de BC. In real life (gereden km's door bijgetankte aantal liters) nog slechter.
Maar hij loopt wat hoog stationair.
Megane is verkocht

Paul

Ik heb ook iets teveel zon gehad  8) maar niet zo veel als Lennart  :q

Clio 3 1.616v Initiale

Mark V.

Volgende keer Factor 40 mee nemen dan...en blijven smeren  :D
Mvg. Mark

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev