Advertenties

Cabrio Tocht - 2 juni 2013 - achterhoek

Gestart door Lennart, 9 april 2013, 23:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Lennart

Inderdaad, viel mij ook al op dat er heel wat Renaultjes tussen stonden.
(had alleen geen zin om het percentage uit te rekenen  8)7)

Kunnen we het tot 10 % krijgen ??

@Paul, ben jij trouwens ook aanwezig?
assumption is the mother of all f*ck ups

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

megcab2000 (Verkocht)

Het percentage berekenen was makkelijk  Y  ; 100 ingeschreven cabrio's inmiddels,waarvan 7 Renaults.

Kom op Paul, mooier komt jouw cabrio niet op de foto als bij zo'n rit.
plus op het eind van de dag een gebruinde (of roodverbrande kop) als ware je een rentenier.
Megane is verkocht

lennytepas

Goeiemorgen,
Ondertussen al 105 inschrijvingen, inderdaad wat renaults aanwezig! Leuk!
Voor diegene die nog twijfelen zou ik niet te lang wachten met.inschrijven. Ervaring leert dat de laatste twee weken het hardst loopt. Vorig jaar hadden we op 11 mei 92 cabrio's ingeschreven en uiteindelijk op 3juni geindigd op 133 cabrip's. Momenteel zitten we nog niet eens op 11 mei en zijn er al 105 ingeschreven..
Tot de 2e!

megcab2000 (Verkocht)

Overmorgen is al weer de laatste dag, dat je je nog kan inschrijven op deze cabrio-tocht en het belooft een zonnige-22-graden-dag met open dak te worden.
Regio Braamt/Ulft/Doetinchem en omstreken, de benzine is daar stukken goedkoper.
Teller staat op 119 cabrio's, mogen er best meer worden (voor het goede doel en des te leuker).
De nog steeds winterbleke gezichten moeten hoognodig eens vitamine D opdoen en zongebruind geraken ,want het is dan al 2 juni.
Megane is verkocht

lennytepas

Hoii,
We hebben de inschrijving verlengd tot as vrijdag!
We hebben er al namelijk 134, en we willen graag de 150 halen!
Tot de 22 graden en vol op zonnige 2 juni!

Paul

Top !

Ik heb te lang getwijfeld, mijn vriendin kon niet mee. Was iets leuks om samen te doen.
Probeer een andere bijrijder te regelen en ook oppas voor de kleine.

Clio 3 1.616v Initiale

Lennart

Top Paul,,
zou leuk zijn als je ook aan kan sluiten.

Ook ik mag een andere bijrijder zoeken. Mijn bijrijder heeft een baanaanbod gekregen voor de UK. Dus vliegt de 1e al..
Maar goed, een bijrijder vinden moet geen probleem zijn :)

megcab2000 (Verkocht)

Paul vertel jouw vriendin (leugentje), dat je waarschijnlijk al een bijrijdster via het forum hebt gevonden ....wedden dat ze dan alles er voor af zegt  :)
Maar, het is niet zo'n ramp als Lennart en jij solo rijden, in een cabrio met open dak en raampje, heb je immers de hele tijd contact  met elkaar.Bij het stoplicht, bij een moeilijke kruising , verkeerde afslag, uitzichtpunt, terras, enz.  Hopeloos de weg kwijtraken zal niet lukken.

Megane is verkocht

Lennart

haha,,
In een cabrio sta je open voor de hele wereld  :D
Geen bijrijder hebben zal niet snel gebeuren,,,, er zijn er genoeg die deze tocht mee willen rijden maar zelf een vast dak op de auto hebben..  ;)

lennytepas

We hebben nog 7 plekken over en dan zitten we aan de 150 inschrijvingen!.
Al een nieuw percentage berekend :-P ?

megcab2000 (Verkocht)

Dat wordt een mooi gezicht, al die slierten open cabrio's op de Achterhoekse wegen. Geen mens zal klagen over landschapsvervuiling met de raampjes en dak naar beneden.
Ik tel maar liefst 11 Renaults (kan een Renault 19 bij zitten) en dat is 7,5% van de 148 ingeschreven cabrio's  8)
Heb ook een berichtje geplaatst op het forum van mx-5owners .

Alle regen die nu valt, valt dan niet.
Megane is verkocht

lennytepas

Er zijn inderdaad veel mx-5 ingeschreven. Heb ze nog niet geteld :-P .
Ik hoop dat de vooruitzichten zo blijven. 20 gr en wat bewolking. Van mij mag het...

Paul

Ingeschreven, we zien wel hoe of wat.

Clio 3 1.616v Initiale

Lennart

Topper Paul!! Gezellig!
( volgens mij is één van de mx-5jes van een kennis van mij)
Maar zijn er inderdaad een heel aantal in een korte tijd die erbij zijn gekomen...

Op naar een zonnige dag!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev