Advertenties

Cabrio Tocht - 2 juni 2013 - achterhoek

Gestart door Lennart, 9 april 2013, 23:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Lennart

Hi all,

Van een maat van mij kreeg ik vandaag een flyer in mijn handen gedrukt over een cabrio tocht in de achterhoek.
Doel van deze tocht is inzamelen van geld voor Stichting STOPhersentumoren.

Nu ben ik zelf voornemens om hier aan deel te nemen en zag dat er nog een aantal andere Megane CC's ingeschreven stonden.
Zijn dat mensen van hier??

Zo niet, heb ik hier op het forum wat over flyers van de meganeclub gezien. Kan ik daar een aantal van krijgen?
(of is er een template zodat ik ze zelf kan laten drukken? )

Ben benieuwd.

Info over de tocht:
www.cabrio-tocht.nl
2 juni 2013 (om 10.00 uur)
Waar??? Landal Palestra Stroombroek.
assumption is the mother of all f*ck ups

Dennis Postma

Als je je adresgegevens even stuurd kunnen we je een stapeltje flyers toesturen.

Lennart

Dennis,

Je hebt een PM.

Heb mij inmiddels ingeschreven voor deze tocht, ben heel benieuwd.
En de Megane CC's die meerijden zullen zeker een flyer ontvangen.

Lennart

Beste cabriorijders..

Er zijn nog steeds plekken vrij voor de cabrio rit van 2 juni.
De teller staat momenteel op 68 van de 150.
Naast een leuk dagje weg sponsor je ook nog eens een goed doel !!!

Mocht je geinteresseerd zijn? www.cabrio-tocht.nl  ;)

megcab2000 (Verkocht)

Vanavond even aan m'n vrouw vragen of ze mee kan die zondag (winkels zijn hier 7 dagen per week open).
Een mooi initiatief voor een heel doel.

Even snel een weercheck gedaan  : vorig jaar was het die dag 17 graden/ in 2011 ; 23 graden /in 2010 ; 21 graden.

Lennart ,je hoort het nog.
En we kunnen eventueel dan gezamenlijk er naar toe rijden, kom immers langs jouw woonplaats .

groet,
Megane is verkocht

Paul

Misschien wel leuk om mee te doen.
Ook goed doel omdat ik heel erg bekend ben met deze ziekte.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Lennart

Kijk, goed te horen dat er interesse voor is.
Ben heel benieuwd!

Een maat van mij heeft vorig jaar meegereden en was er zeer over te spreken.
Voor mij wordt dit jaar de eerste keer.
En op deze wijze iets voor een goed doel doen is toch leuker dan wat geld in een bus deponeren  :)

megcab2000 (Verkocht)

Laat ik het haar zien in een vogelvlucht, zegt ze : "huh, wat een mietje ...hij moet het eerst aan zijn vrouw vragen!"    en toen zag ze mijn naam erbij  :x

Aangemeld en een peanuts deel van aankomend vakantiegeld overgemaakt aan dit goede doel.
Wil er sowieso bij zijn, want je maakt toch dingen daar mee (zie video vanaf 1.50 min.)   :D
http://www.youtube.com/watch?v=l5WC1QD-XP8

Lennart, wat ons betreft spreken we af bij het BP-tankstation voor terrein hotel De Witte Bergen ( kruising A27/A1) om 08.45 uur.

ps; heb ook een stapeltje flyers nog achterin liggen.

Update 30/4 : bevestigingsmail reeds ontvangen.
Megane is verkocht

Lennart

Haha,, zo zie je maar weer wie de broek aan heeft  :D
Maar zeker leuk dat je meegaat Willem! kijken of de groep vanuit de meganeclub nog groter wordt!

Afspreken bij de Witte Bergen lijkt mij prima en is inderdaad de meest makkelijke locatie!

Als jij de flyers mee kan nemen zou het top zijn. Ik heb ze namelijk nog niet binnen  8)

lennytepas

Hallo allemaal,
Ik ben een van de organisatoren van deze rit. ik zag dat er twee megane's achter elkaar ingeschreven waren dus ik dacht mmmzz laat ik eens even op het forum kijken en inderdaad. Haha erg leuk dat jullie dit onder de aandacht brengen!
Hopelijk volgen er nog meer. Op dit moment hebben we 87 inschrijvingen binnen. Ervaring is dat de laatste twee weken storm loopt..
Ik hoop tot 2 juni!
Groetjes lenny

megcab2000 (Verkocht)

Hallo Lenny, we hebben er zin in en er komen  vast nog een paar bij.
Even nog een opmerking over het inschrijfformulier, waarop staat : "...  ten name van M.A.B. te Pas-Wenting onder vermelding van cabriotocht."
De woonplaats bij het rek.nr is wat onduidelijk of afwezig (toch niet Wenting?). Heb op Ulft gegokt.

mvg,
Megane is verkocht

lennytepas

Hallo,
Het is inderdaad ulft..
Zal het even aan laten passen!
Kunnen jullie nog flyers gebruiken? Ik kan ze zo even versturen.

Lennart

Hoi Lenny,

Leuk dat je hier even een berichtje achterlaat!
Een tocht als deze, voor een goed doel, mag natuurlijk niet onbelicht blijven.

Ik ben reeds voorzien van flyers. Via een maat uit Ulft heb ik deze in handen gekregen.
Mogelijk dat andere forumleden wat reclame willen maken bij de plaatselijke AH of snackbar.

Ik kijk uit naar 2 juni en heb het volste vertrouwen dat het een schitterende dag wordt!

lennytepas

Even een update, ondertussen al 95 inschrijvingen!
Het loopt erg goed en als we dit weertje er bij mogen hebben gaat het helemaal goed komen!

megcab2000 (Verkocht)

Al zo'n 7% van de deelnemende cabrio's is een Renault (zie Update bij cabrio-tocht.nl ).
Mooi  !-! 
Chapeau voor Renault.
Megane is verkocht

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev