Advertenties

Renault Mégane2 tuning pics deel 1

Gestart door Jeroen, 7 september 2004, 21:26:27

Vorige topic - Volgende topic

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Boy

Echt een dolle machine  :q velgen zijn ook dik
Kvin em met die kleur alleen wel een beetje lijken op die klei modellen die ze van sommige prototypes maken  ;)

Zoiets maar dan schaal 1 op 1 http://www.emercedesbenz.com/Images/Jun06/26_CL_Class_Design_Photos/103740506f2018_02.jpg

bateleonus

Stefan

ben er zo in zijn geheel gezien niet erg kapot van (ook ivm de kleur idd)
Er heeft wel veel werk in gezeten, waarvoor uiteraard wel respect
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

iig zeer gewaagd, oordeel over mooi of niet kan ik pas maken als ik hem in het echt heb gezien; maar vind hem iig zwaar bijzonder!

sebastiaan

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

megane74

Echt heel dik geworden dit project.Ik vind de matte kleur zeer zeker geslaagd past helemaal bij de nieuwe trend. Min puntje vind ik het goedkope gaas voorin de bumper. Moet een betere oplossing voor zijn.
Heeft er iemand pics van interieur ??

Jeroen

Bij de achterwiel mag nog wel een spacertje tussen.
Verder is het niet mijn smaak, zeker de matte lak niet.

Dirk Kuipers

CiteerBij de achterwiel mag nog wel een spacertje tussen.
Inderdaad. Of een velg met een super grote cup erin. Zoals dit nu is, vind ik dat ook geen gezicht...

Verder vind ik hem wel zwaar mooi hoor. De kleur is niet mijn ding, maar lelijk vind ik het ook niet.

Ben benieuwd, wanener je daar veel mee gaat rijden, wanneer de boel los gaat scheuren.

Stefan

Vind de wielen dan wel weer heer erg speciaal zo met dat goudkleurige erin,
De rest... mwooaah
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Memphis

Citaat van: Dirk Kuipers op 17 april 2007, 14:31:25
CiteerBij de achterwiel mag nog wel een spacertje tussen.
Inderdaad. Of een velg met een super grote cup erin. Zoals dit nu is, vind ik dat ook geen gezicht...

Verder vind ik hem wel zwaar mooi hoor. De kleur is niet mijn ding, maar lelijk vind ik het ook niet.

Ben benieuwd, wanener je daar veel mee gaat rijden, wanneer de boel los gaat scheuren.

Die jongen rijd er alle dagen mee met de wagen. Verleden jaar was hij al uitgebreed vanachter en alles blijft perfect zoals het is. En hij rijd nogthans goed door zulle.
Der is geen ene wide body die kraakt dat bij Excaliburcars gemaakt word.
Hij zal normaal niet blinkend worden, is met een speciale matte vernis gespoten.

See Ya

Paul B.

Of het nou je smaak is of niet, dikke show bak  !-!
Hoop hem ooit in het echt te kunnen zien, maar inderdaad
de achterwielen moeten veel verder naar buiten en dat kippengaas
in de voorbumper, dat moet beter kunnen, maar verder diep respect
voor het verwezenlijken van deze creatie  _o_

Megane II

Hallo,

ik ben de eigenaar van deze wagen. Ik zie dat er veel kritiek op m'n wagen is.
Even enkele dingen verduidelijken.
- Er komen nog spoorverbreders langs achter. Ik wist niet welke ET waarde de achterste velgen hadden.
- Vind maar eens een mooie 'kippengaas' van 1,2m breed. Wie er vindt, laat het me weten.
- Smaken verschillen; een matte kleur komt niet veel voor. In het leven moet je toch iets wagen of niet soms?
- Er is een speciale vernis op, zodat hij mat blijft.
- Dit is mijn daily car. Vorig jaar was hij ook al breed langs achter. Ik heb geen last van polyester - scheuren.

groetjes

Reinier Goorden

Welkom Megane II. Zoals je al zegt, smaken verschillen. Voor het hele project niets dan respect, is een hele verbouwing geweest. Je kunt het ook zo zien, als je auto hier uitvoerig wordt besproken is ie niet onopgemerkt gebleven Y
Ik hoop dat ik hem ooit eens in het echt kan bewonderen, foto's zeggen nou eenmaal niet alles. :neen:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev