Advertenties


Waarheen met de gastankdop als je een ander achterbumper erop zet??? Spoed!!

Gestart door Guido, 22 mei 2005, 12:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guido

Ja de vraag staat er eigenlijk al, we hebben een andere bumper erop gezet maar we weten geen oplossing waar de tankdop van het gas heen moet, hoe hebben jullie dat gedaan??

Tuned

????

niet weten waar de gasdop moet?? gewoon in je nieuwe achterbumper boren..een van de mindere dingen van lpg dat je het altijd blijft zien

Edgar


coupe-monte-carlo

zonde gewoon  :'(
ook ik zit met het zelfde probleem ( straks)

ids

Tja maar je krijgt er ook een hoop (financiele) profeit van dan vind ik dat "doppie" niet zon probleem...  al heb ik wel een donkere auto waarbij het niet zo opvalt...

Edgar

Ach en als je het doppie in de kleur van de auto spuit valt het ook alles mee zo onderaan de achterbumper....


Meganez

Hoe zit dat met de buis die naar de vulopening toe gaat, is deze makkelijk iets te verplaatsen als hij bij de nieuwe bumper bijvoorbeeld op een iets andere plaats moet komen?

Bestaan er ook andere vulopeningssystemen voor gas, ben namelijk bang dat als de dop in kleur meegespoten is deze zeer snel gajat zal worden aangezien er nogal veel coupetjes ronderijden op gas.

Tuned

hahah ben je wel van je dop probleem af krijg je er een gat probleem bji :)

coupe-monte-carlo

Citaat van: Meganez op 23 mei 2005, 17:23:37
Hoe zit dat met de buis die naar de vulopening toe gaat, is deze makkelijk iets te verplaatsen als hij bij de nieuwe bumper bijvoorbeeld op een iets andere plaats moet komen?



iemand die dit weet? ga morgen namelijk een poging wagen mijn nieuwe achterbumper te monteren.

Edgar

De buis die erheen loopt is niet echt van het flexibele soort dus ik zou hem redelijk in de buurt van de plek houden waar die nu zit alleen dan in de nieuwe bumper uiteraard...

Enige waar ik nog mee zit is dat ik alle schroeven los heb gehad, maar nog steeds die 2 delen niet uitelkaar krijg..? ???

gast


Meganez

Citaat van: gast op  1 juni 2005, 23:20:53
Weet niet hoeveel geld en tijd je hebt meer dit is wel de mooiste oplossing die ik ooit gezien heb.....

http://www.tuningclubfriesland.nl/modules.php?set_albumName=album48&id=abb&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

dit is de site waar de foto op staat

Dit is idd wel een hele mooie oplossing, ik denk alleen niet dat dit bij de megane coupe gaat werken, want als je bij ons de lichtunit er uit haalt zit je in de kofferbak..

Timo Zuiderduin

Citaat van: Meganez op  2 juni 2005, 11:54:05
Citaat van: gast op  1 juni 2005, 23:20:53
Weet niet hoeveel geld en tijd je hebt meer dit is wel de mooiste oplossing die ik ooit gezien heb.....

http://www.tuningclubfriesland.nl/modules.php?set_albumName=album48&id=abb&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

dit is de site waar de foto op staat

Dit is idd wel een hele mooie oplossing, ik denk alleen niet dat dit bij de megane coupe gaat werken, want als je bij ons de lichtunit er uit haalt zit je in de kofferbak..

bij de golf volgens mij normaal gesproken ook,.. maar je kan er toch een plaatje achter lassen :D maar ik zou hem zelf inderdaad gewoon zoveel mogelijk op de originele plek proberen te krijgen!

GAST

Ja als je tijd genoeg hebt en je bent heel handig of je hebt zo'n boompje achter in de tuin staan moet t geen probleem zijn..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev