Advertenties


klets maar raak DEEL 199

Gestart door Stefan, 20 maart 2013, 09:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Geen idee, me broertje reageerd niet meer:P ik ben namelijk gewoon op me werk en hij ook ;)

Karin

Balen, nu dus maar wachten tot je wat hoort

Timelord

Er stond een witte Scenic, al een half jaar oud, van 34.000 voor 26.000.

Echt alles erop en eraan.

Door de prijs wilden we hem hebben. Had ik hem echt willen hebben, dan had ik nog wel over de prijs onderhandeld, maar zoals ik al zei:
eigenlijk alleen maar omdat hij zo in prijs gezakt was.

Nuchter gezien: hij was wit en eigenlijk veel te groot voor ons tweeen. En duurder in het gebruik.

Het was jammer, maar ik lig er gelukkig niet wakker van. ;-)

Liever kocht ik dan voor hetzelfde geld een gloednieuwe Kia Ceed, daar zat ook alles op en aan.

Rogier

Citaat van: Karin op  5 april 2013, 14:36:21
Balen, nu dus maar wachten tot je wat hoort

Hij heeft verder geen tijd gehad om er naar te kijken, hij ging in zijn pauze even kijken. hopelijk kan hij vanavond even verder anders moet ik het morgen avond zelf even proberen.

Karin


matthew

En Rogier??

En wat betreft inruil en bijleggen geef ik Rogier gelijk, het gaat er niet om wat je als inruil krijgt, het gaat erom wat je bij moet leggen en of dat na je zin is.

Want een duurdere auto zit vaak meer marge  waardoor je meer inruil krijgt.


Tedo

Komt toch op hetzelfde neer? Logisch dat je bij aanschaf van een duurdere auto een hogere inruil krijgt, maar als je op zoek bent naar een nieuwe wagen, gaan de meeste mensen kijken in een bepaalde prijsklasse. Meestal naar eenzelfde merk, type en misschien zelfs uitvoering bij meerdere bedrijven. Alleen op details zullen ze verschillen. Dan is dus de vraag wat het autobedrijf vraagt voor de nieuwe en geeft voor de oude auto. En het verschil daartussen moet je betalen.

Rogier

 :D mathew, ik heb me niet bemoeit met de afschrijving hoor :D

Tot nu toe past de velg niet aan de rechterkant, morgen verder kijken en anders kom ik op de roze wielen  :q

matthew

Slijptol erop wat in de weg zit Rogier, die wielen moeten er onder.

Rogier

Dan kan ik de stelschroef van de schroefset doorzagen :D, vanavond gaan me pa en ik met goeie moet er tegen aan.

Rick Santbergen

Succes Rogier. Hoop dat het lukt :)

Benjamin Renon

Heb je geen spacer die je er tussen kan zetten als je net niet genoeg ruimte hebt tussen de ring en band/velg?

Gistermorgen ook weer een leuke koopovereenkomst onder ogen gekregen. Iemand bestelt een gloed nieuwe Nissan GT-R black edition met een extern upgrade pakket afkomstig van DBM engineering. Hier zitten onder andere een Akrapovic uitlaatsysteem bij zonder katalysator, opgewaardeerde remschijven en blokken rondom, andere intercooler en buizenwerk, hogere capaciteit injectoren, een re-map op maat en nog heel wat andere dingen. Prijs zal ik nog maar niet overhebben. (Alles is nog zonder montage van de spullen.) Deze beste man heeft een aardige collectie bijzondere wagens in zijn garage staan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

@Benjamin, ik heb spacers van 0.5mm er tussen zitten, vanavond even de juiste afstelling zoeken voor de stelschroef dan moet het wel goed komen.

Rogier

En dat is me een beste auto, heb je der foto's van  ?

Benjamin Renon

Nope, de wagen moet nog binnen komen en afgeleverd worden. Helaas niet op onze vestiging.  :neen:
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev