Advertenties


klets maar raak DEEL 199

Gestart door Stefan, 20 maart 2013, 09:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Via deze weg wens ik ieder alvast fijne winterse Paasdagen tegemoet --


mark

Ja iedereen fijne paasdagen toegewenst.  !-!

@Juul 3,5cm kan makkelijk, ik ben nu voor 5,5 cm verlaagd + nog een dikke espace lip en ik kan bijna alle grote drempels wel recht nemen, hetzij met wat geschraap van de espace lip.  >:D  Als je de originele lip er nog onder hebt dan is dit natuurlijk geen probleem.  !-!

Heatzone (Mark)

Hij bedoelt of de veren die onder een 1.6 16 zaten ook passen in de veerpoten van een 2.0 8
Iedereen fijne paasdagen!

Rick Santbergen

Vanochtend/vanmiddag 3 uur aan de auto bezig geweest om de voorkant te verlagen en de zomervelgen te monteren.

Eén stelring van de vmax zat muurvast. Met behulp van veel WD-40, tijd, geduld, de steltang en een hamer ;) uiteindelijk toch los gekregen.  _o_

Koentje

Rick, met mijn V-maxx had ik daar ook last van.

Rick Santbergen


juul

Ik weet dat het makkelijk kan. maar wil niet te veel zakken. Gewoon dat voor en achter een beetje gelijk komen.
En het is niet voor mij, maar meer omdat hier sommige drempels abnormaal hoog zijn, en je er niet zomaar omheen kan rijden.

Xanquezer (Frank)

Juul.

Huidig heb ik een Veer setje voor megane 1.6 (16V o 8V) eronder zitten.

Deze is met 5,5 cm naar beneden gegaan omdat het 2.0 8V blok een stuk zwaarder weegt als de 1.6.

Misschien is het verstandig om een schroefset dan te nemen (zodatje zelf de hoogte kan verstellen)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roadkill (Michiel)

Frank een 1,6 16v is 1035kg MegI ph2, en een Meg1 ph1 is 1020..... Dus hoezo is een 2 liter een stuk zwaarder????? Verlagings veren zakken nu eenmaal verder door dan vermeld (meestal dan)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Koentje

Citaat van: Rick Santbergen op 30 maart 2013, 18:05:21
Hoe loste jij dat op?

Gewoon niet... Opzich soms ff schoonmaken met water en met WD40  of invetten

Christian de Vriend

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 30 maart 2013, 23:25:18
Frank een 1,6 16v is 1035kg MegI ph2, en een Meg1 ph1 is 1020..... Dus hoezo is een 2 liter een stuk zwaarder????? Verlagings veren zakken nu eenmaal verder door dan vermeld (meestal dan)

Van de week ga ik zoiets bekijken,ik heb mijn KW schroefset van de 1,6e gehouden,en deze gaat onder de 16v,mocht het niet lekker rijden,of niet
goed hoeken,dan bestel ik een setje van een 16v
echter als je naar het verschil kijkt,een 1.6e weegt 980kg,mn 16v weegt 1070kg,dus zo heel veel verschil is het niet.

Ik zeg altijd:"Renault is net als Lego,en van lego kun je alles maken.

de remmen zijn van de clio RS/megane... en nog een paar modellen
de fusees zijn van een meg1 ph2,hierdoor kan ik 280mm schijven monteren,en toch de KW behouden zonder
alles te moeten aanpassen aan het punt tussen schokdemper en fusee.
de remklauwen kan je 1 op 1 overzetten,het is de remgaffel die er voor zorgt dat je grotere schijven kan monteren
de gaffel is het stuk wat gemonteerd word op het fusee,en waar de remklauw in/op zit.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Weet iemand trouwens nog een goede schadehersteller voor me. Heb namelijk een beetje schade aan mijn wagen.

http://www.target-cars.eu/cars/accident-salvage-cars/mercedes-sprinter-313cdi-van-08-02-white-201026km.html

















:wtf: :omg: :maf: :nana: :lmao:
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Ah. Beetje uitdeuken zonder spuiten en gaan 8)7
Truckertje

Karin

Benjamin, wat heb je nu toch weer uitgevoerd met je auto haha.

Zonde van die auto zeg.

Felix

Misschien dat je het blok kan overzetten in je Megane :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev