Advertenties


klets maar raak DEEL 199

Gestart door Stefan, 20 maart 2013, 09:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Renegade (Mark)

Citaat van: Tedo op 24 maart 2013, 21:54:24
@Mark: balen van die lekke winterband. Strooien zal wel niet meer in NL gebeuren, maar ik zag vandaag auto's komende uit het zuiden die helemaal grijswit waren uitgeslagen van het winterweer en zout. Ijspegels en brokken sneeuw hingen eraan. Die smolten niet weg omdat het ter plaatse ook rond het vriespunt was.

Het heeft hier afgelopen nacht ook nog gesneeuwd en strooien doen ze nog elke nacht :neen:

Edwin Postma

Belgie was echt belachelijk kwa pekel op de weg :x
Heb er ook een foto van maar moet ik nog even uploaden 8)7
Truckertje

Koentje

Citaat van: Dominique Reijerink op 24 maart 2013, 23:27:53
@Koen; vandaag nog in de botlek geweest?? Kwam een zelfde auto tegen als de jouwe, maar zag niet zo snel of alle stickers er ook opzaten vanwege de witte uitslag

Ik weet nie welke brug die heet... Hoelaat was het? Ken ik thuis ff opzoeken.

Tedo

@Mark: Limburg zou kunnen. Was gisteren in Hilvarenbeek en Venlo, maar daar lag niets (geen sneeuw of pekel). Maar auto's die uit (de richting van) België kwamen zagen er echt niet uit.  :shocked: Persoonlijk zou ik ook de winterbanden er nog even onder laten, maar als er een lek is, zou ik het, als ik Noord Hollander was, wel aandurven.

rened



Zo ziet mijn auto eruit na gisteren een stukje belgie gedaan te hebben....
en op de foto lijkt het nog mee te vallen, let dan op de schone auto's van mn collegas eromheen, ze vroegen of ik ben weeste crossen door de bossen...
Vanavond er maar ff afspuiten!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Rened: dat bedoel ik ja. Jij kan trouwens ook wel een paar van die nieuwe driehoekjes voor je spiegels gebruiken, zeg. Die zijn zelfs grijs geworden. Je kan ze hier (als origineel onderdeel!) voordelig bestellen.
Referenties: 8200073430 en 8200073431. Tenzij je je er niet aan stoort natuurlijk  ;)

rened

kijk daar houd ik van! Lekker met elkaar meedenken op zo'n forum!

Kan ik gelijk mn renault sport monogramme meebestellen die op een ochtend ineens miste.
Jammer dat t dan samen op 108 euro uitkomt!

Weet iemand hoe ik het onderdeelnummer van dat afdekkapje over het slot in de deur kan achterhalen in het zilvergrijs?

Tedo

#38
Dat afdekkapje zou volgens hier en hier het nummer 8200036411 moeten hebben.

Die driehoekjes kosten bij de dealer rond de 24 euro ex. BTW per stuk (op genoemde site nog geen 5 euro). En het zijn echt gewoon originele.

rened

dan doe ik toch echt iets fout! Ik kan ze alleen vinden voor 24.60 euro/stuk
en de monogramme voor 44 euro

mark

Ik heb het wiel na het werk nog ff snel gefixt. Ik heb een buts in de velg zitten (was al zo toen ik haar kocht) en daar lekte de lucht langs de velg en band. Dus een flinke klodder beatsealer er tussen en probleem opgelost. Is natuurlijk alleen nog voor deze paar laatste weken.  !-!

Op het werk liggen nog een paar oude megane 1 / twingo 2 velgen waar ze van af willen dus kan ik mooi voor een prikkie een velg kopen. Die moet ik dan wel weer oranje spuiten xd.  >:D


Tedo

Citaat van: rened op 25 maart 2013, 19:21:46
dan doe ik toch echt iets fout! Ik kan ze alleen vinden voor 24.60 euro/stuk

Je hebt gelijk. Ik zweer dat ik er begin dit jaar daar nog 4 heb besteld, bij elkaar inclusief verzenden nog geen 35 euro. Misschien zijn ze daar ook wakker geworden. Jammer, denk je een goede tip te hebben... Zal de bon eens opzoeken en inscannen.

J to the H (Jeroen)

Waarom is het eigenlijk niet gewenst om over prijzen te onderhandelen op het forum?
Ik Vind het juist interessant om te zien  :coffee:

Heatzone (Mark)

Ik heb zojuist nieuwe voorbanden besteld! Het zijn de Kumho's geworden.
Vriend van me heeft deze ook en was er tevreden over! Maat is 195/40/17

matthew

Citaat van: J to the H (Jeroen) op 26 maart 2013, 00:18:00
Waarom is het eigenlijk niet gewenst om over prijzen te onderhandelen op het forum?
Ik Vind het juist interessant om te zien  :coffee:

Omdat je dan de grootste discussies op het forum kan krijgen, en de prijs is toch alleen belangrijk voor de echt geinteresseerde koper en de verkoper.
Zo kun je dus ook geen slechte sfeer op het forum creeren.
Het reageren in verkoop topic's kan pas sinds kort weer nadat het een jaar of 3 niet meer heeft gekunnen, onder andere om deze reden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev