Advertenties


klets maar raak DEEL 199

Gestart door Stefan, 20 maart 2013, 09:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

juul

Ja echt he ...
Of je hebt ze die dan bieden en vervolgens niet meer reageren. 8)7

Rogier

Zoals ik he juul   :q sorry daarvoor.

Maar Dante dat is algemeen bekend als je iets via MP verkoopt.

juul

@rogier is niet erg, alleen sommige laten helemaal niks meer weten.

Dante

@Rogier: Kijk, een tientje minder kan ik nog wel begrijpen (En zeg ik momenteel nog steeds 'Nee' op, want recent voor 75,- aangeboden & dan wel 60,- geboden krijgen), maar de helft gaan bieden..?! :rant:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Die gekken heb altijd,die gokken er op dat iemand hoog zit,en het voor niks weg doet.

wij hebben nog een samsonite koffer te koop voor 75€,koste een jaar geleden nog 180€
en dan toch proberen er 25€ voor de geven.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rohald

Heb zelfs een keertje een mail ontvangen met de vraag of hij het gratis mocht komen ophalen. Terwijl er gewoon al biedingen gedaan waren. l-
Nee, dat marktplaats gaat steeds verder achteruit.

Heb ooit eens gehoord dat de eigenaren van Ebay marktplaats hebben overgenomen. Dat verklaart misschien genoeg waarom er een hoop dingen veranderd zijn op marktplaats. Vroeger kon je het e-mailadres van iemand nog controleren bij de politie. Tegenwoordig gaat al het mail-verkeer via marktplaats zelf. En gelijk weer allemaal mafkezen erop.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roadkill (Michiel)

Aan de andere kant je kan er wel leuke aanbiedingen vanaf halen, btw Dante ik zou dan btw ook max 40 betalen voor een computerding van 1 jaar oud wat nu 80 -90 euro nieuw is..... (maar goed ons ben zuunig he :D)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Bekend verhaal op MP. Maar hier gelukkig ook een goed verhaal; zojuist 4 hagelnieuwe (DOT 09 13) Michelin Primacy 3 banden opgehaald bij een Nederlander met een leasebedrijf in Duitsland (banden waren over) via Marktplaats voor 230 euro minder dan de online prijs. !-!

mark

Goed bezig  !-!

Ik had zojuist een lekke band (rechts achter)  >:( , had gelukkig mijn reservewiel bij me dus, na 10 minuutjes kon ik weer verder. Ben allang blij dat het niet met mijn setje zomerwielen is gebeurt. Morgen maar ff de zomerwielen er onder gooien.  !-! Ik denk dat ze toch niet meer gaan strooien dus dat komt wel goed denk ik.  !-!

Tedo

@Mark: balen van die lekke winterband. Strooien zal wel niet meer in NL gebeuren, maar ik zag vandaag auto's komende uit het zuiden die helemaal grijswit waren uitgeslagen van het winterweer en zout. Ijspegels en brokken sneeuw hingen eraan. Die smolten niet weg omdat het ter plaatse ook rond het vriespunt was.

Koentje


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Koen: ja, maar dan nog erger (brokken sneeuw en pegels eraan).

Koentje

Tedo, die heb ik vanuit hier het zuiden niet gezien maar wel in belgie.
Ik had ook brokken maar die waren toen allemaal eraf.

Dominique Reijerink

@Koen; vandaag nog in de botlek geweest?? Kwam een zelfde auto tegen als de jouwe, maar zag niet zo snel of alle stickers er ook opzaten vanwege de witte uitslag
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev