Advertenties


klets maar raak DEEL 199

Gestart door Stefan, 20 maart 2013, 09:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Felix, ik ben oorspronkelijk blond he haha. Ik zou het moeten zien onder de auto. Nu is het allemaal abracadabra voor me.

Tedo

Zie die gele coupe die ik postte. En er heeft een tijdje terug een Megane cabrio met Clio RS motor erin op MP gestaan die ook Steppe velgen eronder had.

Renegade (Mark)

#77
Nvm. :p kan post niet verwijderen maar wat felix zegt klopt

Dante

Citaat van: Tedo op 27 maart 2013, 10:02:51
Zelfs hier passen ze onder:


Juist daar passen ze onder, want VW heeft ook 4x100 maar een kleiner naafgat, nl. 57,1mm. Dus centreerringen & gaan! :nana:

@Karin: Jouw Saros velgen hebben ET43 & de Steppe velgen hebben ET50 dus die vallen 7mm verder naar binnen. Echter zijn de Saros velgen 6J & de Steppe's 6.5J, dus komen ze weer wat naar buiten. Ik heb ongeveer hetzelfde onder de mijne zitten, behalve dat de Reinastella's ET49 zijn.
Zou gewoon, met de juiste band (195/50/16 of 215/40/17), moeten passen Y !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

#79
Dante, hebben de saros velgen niet een ET van 35? Ik had juist jarenlang gedacht dat deze een ET van 35 hadden.

Ik ben gisteren staande gehouden door een volkswagen golf midden op een T-splitsing. Beste meneer vond mijn xenon zeer irritant en bleek ook nog van de politie te zijn. Burger auto die controleert..

Ik de beste man uitleggen dat ik helemaal geen xenon heb, bleek later dat hij de led lampjes onder de bumper bedoelde.. Deze waren streng verboden en hebben nooit onder een auto gemogen zei die...  8)7 Dat ik vroeg waarom ze standaard op nieuwe auto's dan zijn uitgerust wist hij even niks op. Toen reed er iemand (die het zat was dat we daar op een zeer onlogische plek stil stonden) over de stoep langs de burger surveillance auto om hem te passeren en de politieagent ging weer snel zijn golf in om deze beste meneer dwars te gaan zitten.. Ik kreeg een waarschuwing..  :sleepey:




Koentje


Edwin Postma

Ik neem aan dat je de DRL bedoelt?
Die zijn ook vaak heel vel.
Vind het vaak ook niet mooi.
Maar dat is mijn mening 8)7
Truckertje

juul

Ach ja, sommige hebben echt niks anders te doen.

Heatzone (Mark)

jep, het ging om de dagrijverlichting... en inderdaad...

Roadkill (Michiel)

Waarschijnlijk ben je net goed weggekomen, volgens mij voldoet het ook niet helemaal aan de eisen hoe je het hebt zitten.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Ard Klok


Heatzone (Mark)

haha dankje Tedo..

Het enige wat niet voldoet is dat het te laag zit.. Verder voldeed het aan de eisen wat ik toen zo kon vinden.

Tedo

Te laag. Volgens mij zit het bij nieuwe auto's ook overal en nergens. Zoals bij de nieuwe Clio in de grilles boven (geen gezicht, vind ik).
Dan is het bij de Megane III (en dan de GT en GT-line) mooier opgelost.

Heatzone (Mark)

Ja ik heb toen eens gelezen dat er een minimale afstand tussen moet zitten. Zowel tussen beide led balkjes als tussen de balkjes en de grond.

Soms vind ik het wel mooi, hangt er net vanaf waar geplaatst en hoe het eruit ziet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev