Advertenties


klets maar raak DEEL 199

Gestart door Stefan, 20 maart 2013, 09:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koentje

Ff iets anders.. weet iemand de afmeting van de Avatar?

De breedte enzo?

J to the H (Jeroen)

die van jou is 150 x 100  :q

Koentje


J to the H (Jeroen)

it's magic  :yay:

Rechtermuisknop op jouw avatar, en dan eigenschappen.

De andere avatars zijn ook allemaal 150 x ...

de browser past dus de breedte aan naar 150 en de hoogte evenredig.
Die van Renegade (mark) is bijvoorbeeld 150 x 89
En die van Dante is 150 x 112

Koentje


Roadkill (Michiel)

(Nee dat is gewoon ware grote.... :D , dat zag ik zo )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

@Jeroen 1: Ik snap je punt, echter heeft-ie toevallig wel datgene liggen wat die persoon vraagt :dunno:

@Jeroen 2: Nou resize ik de mijne standaard naar 150x... maar goed :nana:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Felix, hier maar even verder: Die velgen hebben toch een ET die niet geschikt is voor de I, of heb ik dat verkeerd?

Roadkill (Michiel)

Op zich heb je gelijk, maar ik heb anders nog een setje spacers voor je in de aanbieding hoor ;) en dan gaat het passen op de banden na (maar die kunnen we dan eventueel ruilen :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Het past met platte banden gewoon:


Karin

Sorry, ik ben er niet zo heel erg in thuis maar als jullie het zeggen ga ik er vanuit dat het kan met wat aanpassingen. Ik ga er over nadenken.

Tedo

Zelfs hier passen ze onder:


Felix

Ik weet niet wat de beste ET waarde voor de Megane 1 is. Maar zolang die lager is dan die van de Megane 2 dan kan je dat met een spacer prima oplossen idd  :)

De ET waarde is de afstand van het hart van de velt tot het montagevlak. Als deze heel klein is zal je velg flink naar buiten staan. Als deze heel groot is zal hij flink naar binnen staan. Door er een spacer tussen te zetten zal de velg een stukje naar buiten komen ;)

Heatzone (Mark)

#73
De velgen van Karin hebben nu een ET waarde van 35 en zijn 6 breed! Volgens mij zullen die velgen rond een et van 47 zitten?
En die zijn 6,5 breed?

**

Karin zal sowieso nieuwe banden moeten monteren onder deze velgen, bijvoorbeeld 205/40/17. Ook zal ze rondom spacers nodig hebben om zo de afwijkende ET maat op te vangen

Felix

Ik heb even gerekend. (Die Steppe velgen hebben trouwens een ET van 49.)
Ten opzichte van een originele velg met ET 35 en 6 inch breed komt de nieuwe velg aan de binnenkant 20mm meer naar binnen, en aan de buitenkant 7,65mm naar binnen.

Met spacers van 10mm zou je velg dus 2,35mm naar buiten komen ten opzichte van de originele velg. Aan de binnenkant gaat hij dan 10mm meer naar binnen.

Snappie? :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev