Advertenties


klets maar raak DEEL 199

Gestart door Stefan, 20 maart 2013, 09:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

haha wat zouden we zonder jou moeten Tedo! Zo is het inderdaad ook duidelijk te zien. Maar even hier verder kletsen voordat het marktplaats topic teveel offtopic gaat.

Dat project is echt leuk om te lezen, ook enorm cool gedaan. Dat dashboard ook echt super vet!

Rogier

Zojuist een cover besteld voor me Asus Tf300 Tablet, via marktplaats was de cover 21.90,-. Via bol.com zijn ze 40,- dus dat is weer een mooie besparing.

Donderdag mijn auto apk klaar maken, ik heb nieuwe lampen gekocht voor me auto (de oude van Jos). Dan kan de auto afgemeld worden, en dan de auto klaar maken voor 07-04, zodat de auto er heel netjes bij staat.

Felix

Tof he, dat project!

Wie hier waagt zich er aan met die clio diffuser van marktplaats?

Rogier

Ik vindt het wel een project voor jou Felix.

Felix

Haha, onder een megane 2 Grand tour 1.6? Zie je het al voor je? :D
Daarnaast is dat niet eens mijn eigen auto maar die van mijn vader 8)7 Ik denk dat ik hooguit over anderhalf jaar pas zelf auto rijd :P

Tedo

Tuurlijk kan dat Felix. Wat maakt het uit dat het "maar" een 1.6 is? Dan kan 'ie er toch wel snel uitzien? Gewoon je pa overhalen, dat is je tot nu toe ook gelukt met al je andere projecten  Y

Felix

Dat hij er snel uit ziet is niet het streven hoor ;)
Ik vond het al heel wat dat ik hem zo ver kreeg dat er 16" kubera's onder kwamen, dus die diffuser wordt echt een no-go  ;)

Zelf al had ik een eigen auto, dan vind ik het toch iets te opvallend om met zo'n joekel van een diffuser rond te rijden :D

J to the H (Jeroen)

#52
Is wel uniek onder zo'n grandtour natuurlijk.
Toch nog eens met je vader om de tafel gaan zitten dunkt me  :P.

Die Nervasports uit het ''gezien'' topic.. hoe krijg je zo'n ding krom aan de binnenkant? stoepje afgereden?

Felix

Ik denk van wel ja. Hoewel ik het ook bijzonder vind. Je moet wel een flinke vaart hebben al wil je hem zo verbuigen.

Hier nog een leuk voorbeeld: http://link.marktplaats.nl/637449347

De Grand Tour heeft ook een trekhaak, dus dat staat niet -- ;)

juul

1 héél licht beschadigd  :D :D

Xanquezer (Frank)

ovale banden???  sinds wanneer hebben ze die?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

J to the H (Jeroen)

Wordt spam toegelaten op de site?

Felix


J to the H (Jeroen)

Ik kijk een beetje raar tegen de reacties op de 'gevraagd' topics aan..



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev