Advertenties


klets maar raak DEEL 199

Gestart door Stefan, 20 maart 2013, 09:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paul

Heeft iemand ooit nog iets van alex (AVMJ) gehoord? Ben benieuwd hoe het met mijn oude 16v'tje is. Apk is tot 15-05-2010  ;(
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Edwin Postma

Helaas niet.
Ook op het automaxx forum is het stil rond zijn projecten :neen:
Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Citaat van: Timelord op  1 april 2013, 18:55:15
Vandaag bijna een Scenic gekocht.
Helaas was de inruilwaarde van onze Megane te laag.  l-
Echt waar joh..? Maar die is niet eens 3 jaar oud... :maf:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Timelord

Nieuw, ca 26.000 nu inruil: 11.500 euro !!!

Tedo

Ja, de automarkt is flink ingezakt. Lekker doorrijden, zou ik zeggen.

Timelord

Even een kromme redenatie:

ik koop nu een nieuwe auto van 26.000 en leg 15.000 bij.
Over 3 jaar koop ik weer een nieuwe auto van 26.000 en leg weer 15.000 bij.

Of ik wacht nog 3 jaar en kan dan een auto van 30.000 kopen !.  Y

Tedo

Tsja, nieuwe auto's schrijven enorm af. Zeker nu. Daarom koop ik ze pas op de leeftijd dat jij ze inruilt. Dan rij je inderdaad een auto die 30.000 nieuw kostte voor de helft.

Roadkill (Michiel)

nou die van Timelord de inruil is dan 11500 maar die staat zometeen echt niet voor 13 in de showroom hoor.... Denk dat daar een prijskaartje opkomt van een 16K en dan zit je nog met de lagere inruil die jij weer terug krijgt voor jou auto... Maar goed algemeen bekend is wel dat een auto van 2 -3 jaar oud je een stuk minder kost dan een nieuwe
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Heb nu even een spannend half uurtje, me broertje gaat nu kijken of de nieuwe velgen onder me auto gaan passen.

Tedo

@Michiel: een Megane van zeg 4 jaar, gekocht voor ongeveer 10 mille, is als 'ie 8 jaar oud is nog maar de helft waard. Dus in vier jaar 5 duizend eraf. Maar nieuw was 'ie 25.000, dus in de eerste vier jaar is er 15.000 afgeschreven. 3x zoveel als in de tweede termijn van 4 jaar!

Mijn 10 jaar oude Megane I HB, net geen ton gelopen, ruilde ik in voor 3.000. Daarna gaat de afschrijving heel langzaam. Maar goed, dan rij je dus wel in een oude auto, en dat wil niet iedereen.
Dus: wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.

rened

de mijne ging toch in 4 jaar van 12.000 naar 1500, dus das 2500 euro per jaar. Dan is een nieuwe waar je 5000 p/j afschrijft toch wel duur ja.

Tedo

@Rened: het ligt natuurlijk ook aan de km stand en staat bij inruil, maar 1500 voor een Megane II is toch wel erg weinig (daar vind je er nauwelijks een voor op Marktplaats).

Roadkill (Michiel)

Ook erg afhankelijk waar je hem op inruilt, en bij wie... Ik kijk ook niet meer naar wat ik er voor terug kijk, maar naar wat ik moet bijleggen. Klinkt een beetje als hetzelfde maar het is toch anders, beetje lastig uit te leggen....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev