Advertenties

klets maar raak DEEL 199

Gestart door Stefan, 20 maart 2013, 09:54:02

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Gisteren Apk gehad voor de auto, bijna alles was goed. De auto is afgekeurt op de stadslichten de ledjes van me angel eyes werkte niet goed. Ze gingen aan, ik zette me lampen uit en weer aan en toen zeiden de ledjes ajuu, en toen waren ze kapot. Vrijdag overdag maar is kijken naar een oplossing voor aankomende apk, en daarna kijken na een oplossing voor alle apk's.

Tedo

Balen Rogier. Zijn je angel eyes ringen de enigen die branden met stadslicht? Bij mijn angel eyes zijn de ringen ook niet zo betrouwbaar, maar brand er bovenin ook nog een stadslampje en zitten er naast de grote lichten aan weerszijden ook nog drie ledjes. Verlichting genoeg dus.

Rogier

Dat is het verschil tussen een fase 1 en een fase 2, bij de fase 1 branden alleen de ringen, voor de rest niks. Ik ga vrijdag eerst een paar ledjes omzetten kijken of het werkt, want aan de rechterkant branden gister 2 ringen en aan de linker kant maar 1. Als dit niet werkt dan moet ik me originele units erin plaatsen en dan terug na de garage om de auto af te melden.

Heatzone (Mark)

Balen Rogier! soldeer je dan zelf nieuwe ledjes erin? Is dat een beetje makkelijk te doen?

Rogier

Daar waag ik me niet aan Mark, je kan ze er gewoon uit halen zoals een normale lamp, en dan omzetten na de andere unit.

josje

ik heb nog wel een set angel eyes te koop ;)

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rogier

Ik heb eigenlijk alleen de originele ledjes nodig, die blijven wel goed branden.

josje

ja donkere. maar voor weinig weg

Renegade (Mark)

Citaat van: Dennis Postma op 19 maart 2013, 20:17:31
Dat wist je van te voren toch ook al?  :?

Maar hoe dan ook. Een extra reden om nog even een ontspannen dagje vooraf te hebben toch?

Ik wist vooraf wel dat mijn tentamens op maandag zouden beginnen alleen was nog niet bekend dat ik op maandag gelijk die heb wat ik nog van vorig jaar moet herkansen :neen:

Stefan

Dus bericht verplaatst naar hier.

;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Dan kan mijn bericht wel weer weg lijkt mij :D

MOD: Welk bericht...??? ;)

:D

Dante

*zucht*
Ik word zooooo moe van allerlei idioten op MP... Heb ik een Android netbook erop staan voor 60,- vaste prijs, geen biedingen. Schappelijke prijs voor een apparaat wat niet eens 1 jaar oud is, amper gebruikt & nieuw nog altijd tussen de 80,- en 90,- kost.
Krijg ik het volgende mailtje:
Citaat van: Een of andere idioothoi kan ik de laptop voor 30 euro ophalen

Waarop ik dan maar antwoord:
Hallo,
Wil je voor die 30,- de linker- of de rechterhelft op komen halen....?

Echt serieus... :rant:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Ja sommige mensen.......

Lezen blijkt echt een lastig vak te zijn voor sommige mensen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev