Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 21

Gestart door Stefan, 17 maart 2013, 18:39:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

adinsx

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  9 april 2013, 20:27:29
Ja hoor je kan mij er heel blij mee maken, maar een korting van 100% gaat er net niet inzitten ben ik bang?

Hmm... dat wordt lastig :p
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Tedo

@Tom; jammer dat 'ie wegmoet. Helaas is een driedeurs voor mij momenteel onpraktisch.
Gezien de biedingen op MP komt er wel een koper, denk ik (mits ze serieus zijn).

Tedo

#92
Wie nog een lekkere grote grille in zijn/haar Megane wil, maar wel OEM wil blijven.  :D


Serieus: een leuke, vrij zeldzame set 16" velgen.

adinsx

Citaat van: Tedo op  9 april 2013, 21:23:56
@Tom; jammer dat 'ie wegmoet. Helaas is een driedeurs voor mij momenteel onpraktisch.
Gezien de biedingen op MP komt er wel een koper, denk ik (mits ze serieus zijn).

tja, dat blijft altijd afwachten. Het is maar een bieding tenslotte. Maar ik heb goede hoop.
Mochten jullie nog iemand weten hoor ik het natuurlijk graag. Ik heb natuurlijk het liefst dat de auto naar net zo'n liefhebber gaat, en dat is me eigenlijk ook wel wat waard.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Tedo

#94
Een set 17" Lexiade velgen met winterbanden en bij dezelfde verkoper ook een set Nervasport velgen met zomerbanden.

Verder nog een Elia achterbumper voor de Megane II HB.


Karin


Tedo


Karin

Adv. klopt niet helemaal. Persoon geeft aan 4x100 maar er zitten toch echt 5 gaten.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

J to the H (Jeroen)

Die van Ebay hebben wel behoorlijk wat werk nodig, daarom de lage 'sofort kaufen' prijs van 219 euro.
Jammer dat hij er geen foto bij heeft van de schades, want op de foto's die er zijn lijkt het allemaal wel mee te vallen..

Tedo

Dat kan je natürlich vragen, Jeroen. Doorgaans zijn Duitsers een stuk zuiniger op hun spullen dan Nederlanders. Toen ik mijn Steppe velgen ging halen verontschuldigde de verkoper zich ervoor dat ze wat stoffig waren (door de opslag), terwijl ze echt als nieuw waren.
Kan best zijn dat het minder erg is dan omschreven, maar gezien de verhouding tussen nieuwprijs en vraagprijs zal er wel wat werk aan zitten.


matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev