Advertenties

Achterklep cleanen

Gestart door durk, 21 mei 2005, 23:55:28

Vorige topic - Volgende topic

durk

Beste mede autoliefhebber,

Ik ben een trotse bezitten van een megane coupe fase 2, nu wil ik graag mijn achterklep cleanen like jan en bob. Maar nou vroeg ik me af hoe de achterklep nou geopend moet worden, omdat het knopje ook verwijderd word. Nou heb ik even gekeken hoe het mechaniek inelkaar zit, als ik op het knopje druk om te openen word er een stangetje naar beneden geduwd om de klep te openen, maar kan geen andere oplossing vinden om het te openen. Hebben jullie misschien een tip?

durk

coupe-monte-carlo

zoek eens via het zoeksysteem op dit forum.
is geloof ik al eerder een topic over geweest

durk

Ja heb het geprobeerd maar kon niet echt vinden hoe je een klep open moet doen.. :(

berry_p

met een magneet slot geloof ik.

Broekie

Er is een bedrijf dat hier een systeem voor verkoopt.....
Knopje komt dan voorin de auto te zitten, en de klep springt dan een stukje open...

Geloof dat het systeem ? 35,- kost... komt dan nog wel montage bij.
Weet helaas niet meer uit mijn hoofd welk bedrijf dit was, maar dat weet vast wel iemand hier te vertellen.... :D :D

Kawing [Real-One]

Da's mooi om te horen, ben namelijk ook van plan om mijn klep te cleanen, alleen zit ik met hetzelfde probleem.. Het is niet echt mooi om alleen het knopje te laten zitten..Weet iemand toevallig een adresje?

Broekie

ik dacht dat ik het eens bij RB-Tuing gevraagd heb... en kreeg van hun te horen dat er een systeempje is... zie mijn post hierboven... :D

Remco v.K.

Had dave niet zoiet opgehaald bij Cartrend onlangs?

Tuned

jep 35 euro magneet slot heb hem alvast gehaald ;D

vinnie

k heb een achterklep op marktplaats gezien maar dat is van een phase 1 en ik heb een phase 2 nu ben ik van plan om het te gaan kopen maar past een phase 1 achterklep op een phase 2 ????? ???

steven

Ik denk het wel,ook omdat de lexus achterlichten ook goed passen.
Op beide wagens.

Is die achterklep al dicht gemaakt?

rombartus

achterkleppen van een megane coupe phase 1 en 2 zijn hetzelfde.

vinnie

nee achterklep is nog niet dichtgemaakt maar dat gaat wel gebeuren me vader werkt in de metaalbouw dus dat komt wel goed  :D

steven

Ik heb ook een strakke achterklep.

Volgens de spuiter is het een heel moeilijke achterklep inverband met de bollingen.
Maar omdat je vader in de metaalbouw zit gaat dat dichtmaken wel goed komen.

1 tip laat je vader eerst een metalen freem maken over het gat, en daar de metalen plaat overheen lassen.en vast maken op het freem.
Voor het tegen gaan van het trillen van het middelste deel van de plaat.

vinnie

hoe bedoel je met het trillen van het middelste deel van de plaat?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev