Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 57

Gestart door Stefan, 17 maart 2013, 18:38:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)



Koentje

Mark, die foto heb ik toen wel gezien ja...
Kan nog wel iets zakken...

rened


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma


Tedo

Ziet er goed uit, zeg!  Y Moesten daar nog flinke adapters tussen of....?
Wel nog even de vier ringetjes in het midden vervangen door een wybertje.

Dante

Denk het wel. De Audi A5 heeft 5x112 & ET29, dus dat zullen adaptors worden. Schuifbouten vangen maximaal 2mm verschil op. En waarom logo vervangen..? Veel VAG rijders rijden ook met het Renault logo op Renault velgen rond :dunno:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

rened

ja werkt idd met adapters. Deze had ik al  voor m'n 19" stalen velgen, moest ze alleen aan laten passen naar m14 ipv m12.
Ze zijn dus 20mm breed per kant, en velgen zijn ET45.
Voor steken ze een cm uit, en achter vallen ze een cm in de koets.
Dus eigenlijk wil ik zoeken naar 2 velgen met ET35 zodat ze ook iets uit steken, vind ik toch net wat mooier.
Alleen ff uitzoeken hoe dat werkt met bumpstops oid dat ie dan niet meer kan inveren, want anders is het kassen schuren :)
Stikkers moet ik nog ff laten maken ja, bij deze kapjes staat het logo er in relief op, dus moet dan afgeschuurd worden.

Maar staat goed, en ben er ook blij mee :)

Karin


Tedo

Citaat van: Dante op  8 april 2013, 10:26:43waarom logo vervangen..? Veel VAG rijders rijden ook met het Renault logo op Renault velgen rond :dunno:
En dat vind ik dus geen gezicht (net als velgen met Porsche of Audi logo onder een VW). Én het is makkelijk aanpasbaar, dus waarom niet? Gewoon afschuren, en 4 naafkapjes met Renault logo scoren en daarvan de logo's erop maken.

Rogier

dikke wielen, en ik zou het audi logo lekker laten zitten ;)

Stefan

Grappig van die Audi velgen :)
Wel redelijk uniek denk ik. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rened

goed idee tedo!
van die kapjes met een origineel logo ziet er veel beter uit als wat stikkertjes erop!

Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev