Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 57

Gestart door Stefan, 17 maart 2013, 18:38:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Parkeer je 'm bij de Mac en ga je daar op het terras al milkshake lurkend zitten staren naar de Steppe's...  ;)

matthew

@Dante
Gefeliciteerd met je diploma. Altijd leuk om een papiertje te behalen.
Fijn voor jou dat de break verkocht is, jammer voor de meganeclub dat er een mooie break heeft verlaten.

@Rened
Staat echt super dik die wielen onder de meg,wielkastjes lekker gevuld.

@Dennis
De steppe velgen zijn mooie wieltjes.

Dante

@Allen: Dank jullie :hug:

@Dennis: Ik heb mijn Reinastella's toentertijd ook in Duitsland opgehaald voor 100,-, puntgaaf & met verkeerde banden... :D

@Karin: Eigenlijk heb ik nooit begrepen waarom je mijn Reinastella's niet overgenomen hebt voor jouw Saros velgen + bijbetaling... :dunno: En ik had je dan ook nog een gouden wintersetje aan kunnen bieden... :nana:

@Matthew: Ik heb de beste man wel even gewezen op het forum... ;) Denk alleen niet dat-ie al te actief of überhaupt actief gaat worden aangezien hij nog met z'n NT2 opleiding bezig was... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

@Dante, ik heb je pas nog gevraagd wat je met de velgen deed maar die wilde je verkopen met je auto. En daarna heb ik niets meer gehoord van je.

Tedo

Zonde, want die 16" wielen hebben Dante nauwelijks meerwaarde bij verkoop gegeven...

Dante

@Karin: Klopt, maar ik vroeg je ook wat je met jouw velgen deed & die wilde je houden. Kon m'n auto moeilijk niet rollend verkopen ;)

@Tedo: Idd...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Oke, dan hadden we toch even overleg moeten hebben.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

Met dank aan Dante, Edje, Colin, etc., etc. _o_

Net nog ff wat zijstraatjes extra gereden om mijn vriendin gek te maken 8)7
Zelf merkte ik het wel. Misschien toch maar eens goed overwegen voor een verlaging. Denk dat het dan nog beter voelbaar is.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

Mooi dat de forumsl@ past, Rohald! (en dat het verschil merkbaar is).  !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


J to the H (Jeroen)

Ook ik ben weer even bezig geweest...


bedieningspaneel. onderste Ledje moet nog iets naar rechts verplaatst worden.. Vergeten de deurvergrending aan te zetten voor het rode lampje


Renault blijft me verrassen, want ze gebruiken zoveel verschillende technieken... wordt er tureluurs van.
Toppunt is de cruisecontrolknop... deze schakelaar is exact hetzelfde als alle raamschakelaars, alleen was dit de enige waar een 12volt gloeilampje inzat ipv een ledje.. hierdoor moest ik een weerstandje ertussen zetten zodat ik ook hier led kon plaatsen. Fijn dat de weerstand zo goed zijn best doet dat de led te weinig oplicht.. moet nog aangepast worden dus..

koplampversteller, dashboarddimmer en CC


deurvergrendeler



Raambediening bijrijderskant (achter is hetzelfde)



klokje en temp. meter


Karin

Wat een werk als ik het zo lees, maar leuk dat je het blijft proberen. Het is ook erg mooi geworden.

dennis1985

ziet er al super uit!

dan weet jij vast ook wel het volgende.
je hebt dat knopje om je spiegels te verstellen in je linker deur. daar zit ook een lichtje in maar daarom heel zit ook een ring met afbeelidngen van je linker en rechter spiegel... weet jij of dat die ook verlicht zou moeten worden in het donker of heeft renault daar geen ledje in gedaan want bij mij gebeurt er niks in het donker..  :neen:
dag CC....
halloTCe!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev