Advertenties


Stekker kachel ventilator

Gestart door Roadkill (Michiel), 9 maart 2013, 20:40:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Zo omdat het weer winter is en mijn kachelventilator momenteel een eigenwilletje schijnt te hebben  dan maar even hier de grote vraag: waar zit de stekker van deze "ik doe het alleen als ik zin heb" kachelventilator?? Vandaag deed ie het weer niet, vrij onhandig met het herfst weer, maar stel ik rij morgen weg dan kan ie het wel weer doen, of niet en dan even later over een hobbel weer wel. Dus ik denk dat het kwestie is van de stekker eens goed nakijken, want als ie het doet heb ik ook gewoon alle standen....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul

Zit ie niet ergens onder je paravan.

Roadkill (Michiel)

Als ik het wist had ik dit topic niet hoeven starten :D (maar ff serieus bij de Meg 1 wel geloof ik maar de MegII niet dacht ik,maar wil het ff zeker weten ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul


ramon16v

stekker van de ventilator kachel zit aan de bestuurderskant. kan je bij als je div dingen weghaald  aan de zijkant bij je pedalen.
geen fijn klussie, doe het wel als de auto koud is want kachel leidingen zitter ervoor

Roadkill (Michiel)

Toppie! Scheelt dat ik er tijd voor heb,mag rustig ff duren, maar voor zoiets wil ik niet naar de garage gaan ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Is je waterafvoer onder je paravan wel vrij?

Want de meeste problemen met de kachel komen doordat het paravan is dichtgeslipt van bladeren en vuil, en zo blijft er water staan dat dan de vrije doorloop krijgt naar de kachelmotor.

Roadkill (Michiel)

Naar mijn idee wel, auto staat ook eigenlijk nooit onder een boom, maar kan ook zomaar weer zijn dat als ik hem nu start dat ie het gewoon weer doet, of als ik over een hobbel rijd dat ie het weer doet, dus daarom denk ik persoonlijk dat er een stekker beetje los zit.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Ja dat zou ook gewoon heel goed kunnen hier Michiel.

Ik zou het dan ook bij je kachelweerstand checken, want van daaruit gaat het naar de motor.

ramon16v

bij mij is de stekker een beetje gaar , zo doet die het niet en beetje met de stekker bewegen dan doet die het weer. voor het mooie moet het dash eruit

Roadkill (Michiel)

@ramon kan je niet hetzelfde doen als met de stekker op de raammotor, ff loshalen en dan de pinnetjes iets naar elkaar toebuigen? Dat wil ik iig eerst eens gaan proberen, en zo te horen hebben wij hetzelfde probleem ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ramon16v

je kan er niet zo 1 2 3 bij ook niet 4  5 6 misschien lukt wel bij 7 8 9. zit echt op een hele onprettige plek.
mischien dat de draad net lang genoeg is om deze een stuk naar beneden te halen om de pootjes te bekijken
bij mij  is het de vergrendeling van de stekker die op een 1 of andere manier niet goed blijft zitten

Roadkill (Michiel)

ik ga van de week f er mee aan de gang , zal ik kijken hoe of wat ;) Maar zit dus aan de bestuurskant achter het klepje van de midden console?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Nóg niet gefixed, Michiel?  o-)

mark

Ik dacht dat die ergens diep verstopt lag boven de pedalen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev