Advertenties


klets maar raak DEEL 198

Gestart door Dennis Postma, 1 maart 2013, 19:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Je leert er op een gegeven moment mee omgaan, en anders de zijkant nemen van en drempel, klinkt stom maar de linker kant is vaak het laagst. en anders omrijden :D. Doe ik ook als ik na de ouders van me vriendin ga :P

Roadkill (Michiel)

@Tedo wat Benjamin al zei, maar dat is net niet wat je wilt, dus dan gewoon met beleid :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Heren: dat was mijn idee ook. Iets rustiger aan dus  :P

Roadkill (Michiel)

Dat is natuurlijk ook heel de gedachte achter de drempels........ (AL kom ik ze wel eens tegen waarvan ik denk dat ze Koni gesponsort zijn :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Ik sjees ook niet over drempels hoor (maar ook niet met een slakkengang).

Renegade (Mark)

Naar verloop van tijd leer je inschatten hoe een drempel loopt, sommige kan ik nog gewoon met 30-40 pakken en sommige moet ik echt overheen kruipen :q en een schurende lip is heel simpel, het is flexibel spul, buigt het niet meer en scheurt het dan gaat er maar een nieuwe onder :D

Citaat van: matthew op  3 maart 2013, 14:32:48
Daar probeer ik altijd een beetje op te parkeren, dat dat niet mogenlijk is.

En toch snappen mensen dat op een of andere manier nooit, ik laat altijd een aantal vakken leeg met de laatste auto wat geparkeerd staat. Kom je terug, staat er weer eentje op een 20-30cm van je af geparkeerd....

Heatzone (Mark)

Haha ja dat kruipend over drempels dat zal even wennen worden :P, laatst zat ik bij een vriend in de auto die zijn auto ook zwaar verlaagd heeft en in de binnenstad moesten we kruipend over alle drempels heen.

Heeft er nooit iemand last van geïrriteerde automobiliste achter hen als je zo langzaam over de heuvels kruipt?

Ik moet donderdag op voor me laatste examen publiekrecht, als ik hem haal dan gaat daarna mij auto ook eindelijk omlaag :D

Rogier

Ik heb wel is geïriteerde automobilisten achter mij gehad, dan ga ik juist nog langzamer er over heen :P geduld is een schone zaak !-!
En anders de motto van vele, wie laag wilt zijn moet omrijden :D

Roadkill (Michiel)

Nou ik kan melden nu ik een paar daagjes de Peug Yaris tot mijn beschikking heb, ik vaker een drempel heb geraakt met de voorbumper dan die van mijn Meg sinds ie verlaagt is....... (en ja het is een lener,maar nee ik ga echt niet nu als een achterlijke over de drempels heen, sterker nog betrap me er op dat ik met deze de drempels op de zelfde manier pak als met de Meg :D) Btw ff verder terugkomens op de Peug, eigenlijk valt ie me met de dag meer tegen, het ziet er niet alleen uit als een Yaris, met het rijden is het ook net alsof je in een japanner zit, hij is wel feller dan de Meg, maar ik zou hem er niet voor willen ruilen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Michiel, op deze manier was het wel mooi om te bekijken hoe het rijd voor een paar dagen. Vind met een proefrit lastig om dat echt te beoordelen. Is vaak veel te kort om dat goed te beoordelen.

Gisteren moest ik te lang werken (9-18.00 uur) om te kunnen genieten van het mooie weer en het dak open. Maar vandaag heb ik dat na werktijd nog heerlijk kunnen doen. Via een omweg heerlijk kunnen genieten van het cabriorijden. Was erg genieten. Kom maar op met nog meer mooi weer.

Roadkill (Michiel)

Ik heb vandaag de voortuin op orde gemaakt heerlijk in het zonnetje, binnen kort maar eens gaan beginnen aan de achtertuin, laat de lente maar komen:D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Pfff wat een mazzelaars allemaal zeg om van de zon te genieten. Vanuit mijn kantoor zag het er lekker uit.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

Voor in de werkplaats is het wat minder dat het warmer word.  Y
Maar na werktijd is het natuurlijk wel fijn  !-! en s'avonds langer licht.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev