Advertenties


klets maar raak DEEL 198

Gestart door Dennis Postma, 1 maart 2013, 19:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Helaas heb ik vorige week ook voor het eerst mogen ervaren dat mensen schade rijden aan je auto en geen briefje achter laten.
Was gewoon thuis, en niemand heeft wat gezien helaas.



Nou wilde ik de voorbumper al wel laten spuiten vanwege schaaf schade aan de onderkant van de bumper (door vorige eigenaar), ik ben nu alleen blij dat ik dat nog niet had laten doen.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Nee bedrag te laag, zit geloof ik nog een eigen risico bij.
Dus dat ga ik maar niet doen.

Hij is wel all risk, maar daar vind ik het de moeite ook niet voor waard om te claimen.

Renegade (Mark)

 :neen: het is een geluk dat ik nog nooit iemand betrapt heb erop :neen: bij mij zitten de deuren ook vol met minuscule deukjes door van die mensen die maar gewoon de deur tegen je wagen aangooien... Ik wacht nog steeds op het moment dat ik eens eentje ermee kan confronteren.

matthew

Daar probeer ik altijd een beetje op te parkeren, dat dat niet mogenlijk is.

Toen ik de auto net had heb ik gelijk alle deukjes laten restylen, zodat ik een frisse start heb.

Zaten er een paar in het dak (denk iets van een hagelbuitje geweest), en op lv scherm 1 en in rv portier 4 en ra scherm 1.

spoonD

#35
altijd zo erg zonde he die schade, wij zijn altijd zo zuinig op onze wagen en andere verkloten het.

hier nog wat foto's van me wagen...

vandaag even snel gewassen, vorige eigenaar niet zo heel zuinig geweest op de lak, heb ik net gezien.

hier de foto's:









hier een paar foto's


kan iemand mij gelijk vertellen welke fase dit is?

Tedo

@Matthew; dat is  >:(  :neen: balen. En niet zomaar een schaafje. Dat moet gemerkt zijn door de dader.

@SpoonD: nette Megane. Wat zijn je plannen?
En:

spoonD

@ tedo,

bedankt,

de planning nu is:
- spoiler op het dak
- velgen 18"
- donkere achterlichten
- devil eyes/ angel eyes
- donker chrome grill
- lichte beschadigingen laten repareren

Dennis Postma

@Matthew. Wel zuur zeg. Maar goed inderdaad dat je 'm nog niet had laten spuiten.

@SpoonD. Nette auto, mooie kleur.  Y

Benjamin Renon

Zo'n schades blijven klote, Matthew.

Dat blauw blijft wel mooi op een Mégane 2.

Vanmorgen even onderweg geweest met de Clio om wat foto's te maken. Om de wagen te wassen had ik niet zoveel zin.
Zo staat ie er nu bij.

En even een "creatieve" bui gehad.

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeremy

SpoonD: Nette wagen. En om maar even antwoord te geven op je vraag... Jouw auto is een Mégane II fase 1. Te herkennen aan de grilletjes tussen koplampen die horizontaal lopen. Bij een fase 2 lopen deze schuin mee met de lampen en het is tevens ook aan het bouwjaar te zien. De fase 2 kwam er vanaf 2006 tot de Mégane III zijn intrede deed.

Roy (Coup a One)

Inderdaad SpoonD een mooie kleur blauw v.d. Mégane II !-!

Matthew in een woord "jammer" maar toch goed dat je de bumper nog niet heb laten spuiten ;)

Benjamin een mooie camera schiet ook mooie plaatjes :) en wat zag ik al lid v.d. clioclub ;)

Edwin Postma

Truckertje

spoonD

Bedankt voor de leuke reacties! Dan hoop ik dat ik de goede grill heb gekocht haha

Roadkill (Michiel)

De ph 2 is er vanaf MODELjaar 2006, dus zeg maar vanaf oktober 2005, verder kan je het ook zien aan de koplampen zelf, de achterlichten en volgens mij ook aan de stootstrips op de voorbumper. Note: 18 inch is mooi,mits de auto ook verlaagt word.

@Mathew zwaar ruk weer dit soort dingen, maarre weet niet hoe het bij jou verzekering zit, maar met die heerlijke schade die ik aan mijn auto heb, kost me de helft van mijn eigen risico, gratis leenauto, en geen trede(s) omlaag in mijn noclaim (maar ik heb dan ook al 18 schadevrije jaren) dus eens goed informeren misschien (waarom heb je anders allrisk?)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev