Advertenties

klets maar raak DEEL 198

Gestart door Dennis Postma, 1 maart 2013, 19:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Karin gefeliciteerd ;)

Vandaag zag ik btw de kilometer teller overgaan naar de 227.000, dat houd in dat ik nu in 3 jaar en 4 maanden er 100.000 kilometers mee gereden heb! En ben de Meg nog steeds niet zat, ik vier het dan ook maar ff met een bakje koffie :D :D :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Dank jullie heren. Ik kwam er pas achter nadat ik het hier las haha. Zie normaal alleen het bovenste stukje van het forum dus niet de foto van de maand dus was verrast.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Tedo

Leuk Karin! Je Megane is dus toch niet meer helemaal standaard (op je avatar zie je dat niet)  ;)

Renegade (Mark)

Citaat van: Tedo
Bedankt, dat is misschien wel wat voor mijn sedan GT project wat ik nog steeds heb liggen. Anders wordt het lassen.

Je kunt hier trouwens niet echt bochten mee maken he :) deze dingen zijn puur bedoeld als compensator tussen het spruitstuk en de rest van de uitlaat zodat een lichte kanteling van het blok mogelijk is zonder dat er spanning op het uitlaatspruitstuk komt te staan.

Karin

Tedo, op een paar kleine dingen niet. Ook mijn bling bling logo. Met dank aan Michiel zijn dochter.

Rebecca Fontijn

Eindelijk een vrouw op de voorplaat  _o_

Roy (Coup a One)

Hoorde ik iets van een vrouw op de voorplaat ;) gefeliciteerd Karin, en met het geluk voor jouw 3 dagen langer !-!

Roadkill (Michiel)

@Rebecca, vind dat je nu een beetje raar praat, het is auto van de maand he geen vrouw van de maand; het is de Megane club, geen nachtclub.. :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Fubar (Marcel)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  2 maart 2013, 08:18:40
Karin gefeliciteerd ;)

Vandaag zag ik btw de kilometer teller overgaan naar de 227.000, dat houd in dat ik nu in 3 jaar en 4 maanden er 100.000 kilometers mee gereden heb! En ben de Meg nog steeds niet zat, ik vier het dan ook maar ff met een bakje koffie :D :D :D

Scheutje Strohrum :9~ had best wel er in gekund Y Geen :police: die er naar kraait.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Benjamin Renon

Pfff, vandaag even de Clio RS (16" Aliums) onder de Clio gezet. Met 5mm spacers rondom zou het moeten lukken. Alleen heb ik aan de voorkant vrij weinig ruimte tussen band en de stelring van de schroefset. Heb gelijk ook de achterkant wat lager gezet. Staat nu gelijk wat netter voor het oog. Morgen even de wagen even wassen en daarna foto's maken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Ben benieuwd Benjamin! Ik had 16" Aliums zonder spacers op een niet verlaagde Clio II ph.1.
In het begin liep er achter nog wel eens een band aan tegen de kunststof wielkastbekleding. Zeker met belading/mensen achterin  ;) Zal met een verlaagde zeker ook zo zijn, dus dan zijn spacers verstandig.

Karin

Benjamin, ben benieuwd hoe hij er nu bij staat.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev