Advertenties


klets maar raak DEEL 198

Gestart door Dennis Postma, 1 maart 2013, 19:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Ik kijk zo de laatste tijd veel rond naar een knappe 2.0 16v meg 1 phase 1
Maar wat zitten er slechte exemplaren tussen... Vandaag zag ik er een die ik zou ik bijna uit medelijden kopen zo slecht zag hij eruit..

Mocht iemand er een tegen komen die ik wellicht gemist heb dan zou ik een pm zeer op prijs stellen!

Tedo

Dit is voor het geld toch wel een leuke opknapper?:

http://link.marktplaats.nl/651709815

Heatzone (Mark)

Ja precies, dat is dus wel 1 van de megane's die ik wel wil bekijken.

Eerder stond er ook nog een gele die er best wel goed uitzag

Roadkill (Michiel)

Er staat er ook nog 1 hier op het forum te koop he, met wat werk, maar je wilt hem toch als hobby auto... :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Die zijn alle 2 volgens mij verkocht! Uhu het is een hobby auto alleen het liefst koop ik er een waarvan de carrosserie nog goed is, zonder deuken of missende delen verf en het blok nog goed loopt en de versnellingsbak nog prima is. Begin liever met een goede bassis..

Roadkill (Michiel)

Heb je ook weer een punt  !-! Maar goed ff wat anders, net dus ff bij mijn garage geweest voor die terug roep actie, en dat kan gewoon via hun geregeld worden, maar ik kwam natuurlijk met de Peugeot Yaris, dus omdat we toch ff moesten wachten zou ik ff bij de nieuwe Clio in de showroom kijken. Krijg ik dus een sleutelkaart in mijn handen gedrukt met de mededeling dat er aan de overkant een rode diesel staat, rij maar ff een rondje..... Na het ritje zit ik dus wel met een dilemma, word de volgende auto een MegII CC of de nieuwe Clio????? Ding rijd super, qua interieur staat het echt 2 tredes hoger dan de Leenauto, en met de 1,5 dci rijd ie echt heerlijk, gelukkig heb ik nog een aantal jaar om over dit dilemma na te denken, maar nogmaals een hele fijne auto die nieuwe Clio !-! !-!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Michiel, hou er bij de MegII CC rekening mee dat je niet heel veel ruimte hebt achterin. Dus bedenken, waar gebruik je je auto voor, 2 personen of voor meer en wat neem je gemiddeld mee op vakantie als je met de auto gaat.

Leuk trouwens dat je al in de nieuwe Clio hebt gereden.

Roadkill (Michiel)

Tegen de tijd dat ik ga kijken voor een andere auto verwacht ik eigenlijk dat we of met zijn 2-en (plus hond) op vakantie gaan, of dat de kinderen zelf met eigen vervoer gaan rijden, btw qua kofferuimte (met het dak dicht) denk ik dat de CC niet veel minder ruimte heeft dan de Clio
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Waarom geen Clio IV Estate?:

Of een Captur?:


Een Megane II CC wordt dan toch wel een beetje een oude bak, niet? Of ga je heel snel wat anders kopen?

Roadkill (Michiel)

Nee hoor voorlopig niet, en de CC is volgens mij tot 2009 geleverd toch?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Renegade (Mark)

Citaat van: Heatzone (Mark) op  5 maart 2013, 12:06:02
Heeft er nooit iemand last van geïrriteerde automobiliste achter hen als je zo langzaam over de heuvels kruipt?

Bumperkleven, geërgerd kijken met gebaren erbij of ze vliegen plankgas over de drempel langs je door... Maar daar wen je aan dat soort figuren :q

Roadkill (Michiel)

Btw net mailtje gehad van Renault:

Geachte heer Gooijer,

Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij ontvingen. Naar aanleiding hiervan kunnen wij u de volgende informatie verstrekken.

Renault Nederland kan u informeren dat de modificatie ook voor uw auto van toepassing is. Wij adviseren u contact op te nemen met een Renault-dealer, deze kunnen dit technisch met u doorspreken en de mogelijkheden voor u nagaan en uitvoeren.

In de komende weken worden de eigenaren met de gegevens verkregen van de RDW hierover aangeschreven, u kunt voordat u deze krijgt uiteraard al een afspraak bij uw Renault-dealer maken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Renault.

Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0800-0303 (gratis) op werkdagen van 08.30 – 17.30 uur. Tevens kunt u terecht op onze website www.renault.nl.

Dus voor alle Grand Tour rijders, komt goed!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Ik zou wel eens precies willen weten wat ze doen met die afdekplaat.
Maar eerst mijn uitnodiging eens afwachten, misschien staat daar het hoe en waarom wel in.  Y

Heatzone (Mark)

Citaat van: Renegade (Mark) op  6 maart 2013, 14:14:49
Bumperkleven, geërgerd kijken met gebaren erbij of ze vliegen plankgas over de drempel langs je door... Maar daar wen je aan dat soort figuren :q
Hahah dat gaat wat worden !-!

** Wanneer gaat jou classic weer in de zomerstand Mark?

Edwin Postma

#89
Nergens last van.
Als ze seinen dat je op moet schieten, ga ik terug zwaaien :q
Lekker irriteren. 8)7

[EDIT]Spelvaudjes gecorrigeerd :q
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev