Advertenties


klets maar raak DEEL 198

Gestart door Dennis Postma, 1 maart 2013, 19:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)

@Spoon, Mooie auto, hij ziet er wel lekker goed verzorgd uit hoor  Y.

@Matthew, Naaierstreek is het.. Hoe is het gebeurd? Stond je filegeparkeerd?

Jeremy

De grilletjes en het bouwjaar lijken mij de simpelste en meest duidelijke herkenningspunten van de fase 2. Lijkt me niet dat je elk detail uitvoerig gaat bestuderen om te bepalen welke fase het is  ;)

J to the H (Jeroen)

achterlichten:

Knipperlicht en achteruitrijlicht in een rondje: phase 1
Vierkant: phase 2

Roadkill (Michiel)

Dat geld enkel bij de Grand tour Jeroen !-!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Dat geldt alleen voor de hatchback. Het enige herkenbare bij elk type blijven toch de lampen en grilletjes aangezien elk model een andere kont heeft en de RS een andere onder grille.

matthew

[@Mathew zwaar ruk weer dit soort dingen, maarre weet niet hoe het bij jou verzekering zit, maar met die heerlijke schade die ik aan mijn auto heb, kost me de helft van mijn eigen risico, gratis leenauto, en geen trede(s) omlaag in mijn noclaim (maar ik heb dan ook al 18 schadevrije jaren) dus eens goed informeren misschien (waarom heb je anders allrisk?)
[/quote]

Jij zakt niet in no claim bedrag bij 18 tredes heb je maximale no claim, maar dit bereik je meestal al bij trede 13. Bij een schade zak je 5tredes dus dan blijft het no claim gelijk .
Ik zit net op trede 14.
Dus voor mij loont het de moeite niet.
Ik ben all risk voor grote schade's.


En op de vraag waar is het gebeurd, thuis.
Mijn auto stond gewoon onder de carpoort, officieel eigen terrein maar er rijden dagelijks wat taxi's langs en krantenman en bakker allen met de auto.
Ik kan niet zeggen wie het geweest is in ieder geval.

Roadkill (Michiel)

Jammer, dit is voor mij nu de 3e keer dat ik aanspraak maak op de verzekering, 1e keer braakschade, 2e keer dat mijn achterklepplaat er af knalde op de snelweg met storm, en nu deze, en deze kan me in mijn no-claim laten zakken als ik binnen 5 jaar dan weer schade maak. De braakschade koste me enkel mijn eigen risico, en die plaat viel onder stormschade (en dat maakt dus ook niet uit voorje noclaim. Maar ik begrijp je stand punt wel enkel voor de grote schades, en denk dat je oo wel dicht bij het vuur zit wat betreft schadeherstel ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew


Roadkill (Michiel)

Zo net de Meg weg gebracht, stonden er alleen maar fordjes, opeltjes en Vagprodukten als leen auto.....  Leenauto is altijd wel prettig natuurlijk, maar met de huidige duitse meuk vreesde ik alweer voor mijn rug :( Maar goed je moet wat, dus lever de sleutel in en mag meelopen voor "mijn" leenauto, ja u bent frans gewend dus deze Peugeot is voor u :D Dus heb nu een Peugeot Yaris mee, vind de buitenkant het nog steeds net niet, maar rijd prima en interieur vind ik ook leuk! Al bij al dus prima geregeld!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Een Peugeot Yaris? Is dat geen Toyota Yaris?

Edwin Postma

Ik denk dat michiel een peugeot 208 bedoelt.
Maar het yaris noemt omdat ze op elkaar lijken. !-!
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Precies, en daarom was ie me ook niet opgevallen, en dan nog in het zilvergrijs dan is het helemaal een grijze muis... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Hoe doen jullie dat met die verlaagde auto's? Ik hoor 'm nu al met de lip tegen de grond komen na een drempel.  8)7:

Benjamin Renon

Stuggere schokdempers/veren steken. Alleen is het dan niet meer comfortabel voor je. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Met beleid rijden.. ;)
En trouwens, een klein beetje schrapen kan geen kwaad hoor.. :D :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev