Advertenties


klets maar raak DEEL 198

Gestart door Dennis Postma, 1 maart 2013, 19:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Felix


Stefan

Was overigens al lang bekend dat de opgegeven verbruik cijfers onder ideale omstandigheden worden gemeten en in de praktijk nooit behaald worden.
Dus wat dat betreft niks nieuws onder de zon.
Geldt ook voor Renault hoor Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Vandaag heb ik een tablet aangeschaft, het is nog wel even wennen. Het is de Asus tf300t geworden zonder het toetsenbord. De specificaties vergeleken met de prijs heb ik na mijn mening de perfecte keuze gemaakt, en het is ideaal bij meetings. Even een spelletje doen is dan lekker tijdverdrijvend.

Benjamin Renon

Naar tablets heb ik tot gisteravond ook naar gekeken (de Asus die je noemt stond ook op mijn lijstje), maar heb het idee dat mijn huidige laptop op zijn laatste pootjes loopt. Scherm wordt zwart , opstart problemen, blauw scherm gehad gisteren en WI-FI die er ineens uit ligt. Morgen even de stad in om een nieuwe te halen voordat het te laat is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Onze pc loopt ook op z'n eind. Heb daarom ook overwogen over te stappen op een grotere tablet dan m'n huidige 7inch galaxy tab. Maar ik ga toch voor een laptop. Puur voor fotobewerking.

Rogier

Ik vindt een tablet zeker handig. Alleen het is geen vervanging voor een pc, al kan je met een tablet tegenwoordig best veel doen.

Benjamin ik kon de tf300t  niet laten liggen, ik heb hem gister gekocht voor 160,- bij mij in de winkel  :P

Benjamin Renon

Dan zou ik hem ook niet meer hebben laten liggen Rogier. Leuke prijs in ieder geval.

Gisteren op laptop jacht geweest en ook nog geslaagd mijn Acer is nu vervangen voor een Lenovo G780. Moet alleen nog erg wennen aan Windows 8, maar voor de rest een lekker grote harde schijf (1 Tb) en 8 Gb werkgeheugen. Helaas wel een paar compatibiliteitsproblemen met bepaalde software, dus daar moet ik nog even naar kijken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Ik doe het even via deze manier is wat makkelijker :P, iedereen die Mariska goed kent krijgt de groetjes van haar.
We hadden vanmorgen weer even contact gehad.

Christian de Vriend

Sas en ik hebben beide een Ipad,en moet zeggen dat we de laptop steeds minder gebruiken,komt voornamelijk door de NAS die we thuis hebben
staan,windows of apple,het werkt op beide.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

Logisch, want die NAS draait vaak op Linux :D ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Citaat van: Benjamin Renon op 17 maart 2013, 09:20:06
Dan zou ik hem ook niet meer hebben laten liggen Rogier. Leuke prijs in ieder geval.

Gisteren op laptop jacht geweest en ook nog geslaagd mijn Acer is nu vervangen voor een Lenovo G780. Moet alleen nog erg wennen aan Windows 8, maar voor de rest een lekker grote harde schijf (1 Tb) en 8 Gb werkgeheugen. Helaas wel een paar compatibiliteitsproblemen met bepaalde software, dus daar moet ik nog even naar kijken.

Met bepaalde software? De babes doen het toch nog wel he?  :q

Rogier

Ik gebruik de laptop van me broertje steeds vaker, puur omdat ik daar Age of Empires III op heb gezet :D

Rogier

OOOHHHHH nee he, zijn BABES PC is kapot   :x  :x

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik vindt het spelletje echt geniaal, gisteren via de lan verbinding met me broertje samen gespeelt, vindt de game wel een beetje aan de trage kant maar ja shit happens he :P Game normaal via de Xbox 360 ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev