Advertenties


klets maar raak DEEL 198

Gestart door Dennis Postma, 1 maart 2013, 19:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mark


Rohald

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  7 maart 2013, 17:27:45
btw vandaag ook de achtertuin voorzien van nieuwe plantjes en weer eens lekker opgeruimd, nu hopen dat de vorst van volgende week mee gaat vallen.. ;)
Ja Michiel: foto's or it didn't happened  :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

Or it didn't happen, jongens  Y

Leuk mazzeltje, Michiel! (alleen nog weet je nog niet wat het spuiten van je wielkastrand gekost heeft. En daar was ik wel benieuwd naar).

Roadkill (Michiel)

Wielkast rand zou me 100 euro gekost hebben..... (voor dat geld hebben ze nu dus ook het lichte deukje eruit gehaald en dus heel het scherm gespoten :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Dat is een leuke prijs. Ik ga ook maar eens informeren.  Y

Roadkill (Michiel)

Tijd terug ook al eens geinformeerd en toen moest het 275 euro kosten, maar ja de verf en de spuitcabine was nu toch al betaald voor de dorpel en dan kunnen ze je matsen he ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Ja, precies... Dus misschien even een andere schade afwachten, want zo erg is het gelukkig nog niet.
Gelukkig zijn ze bij mij in dezelfde kleur  ;)

Benjamin Renon

Nadat ik rond 19:15 uur thuis was vanwege de sneeuw en de 16" wielen niet heel erg veel vertrouwen gaven in de sneeuw deze nadat ik klaar was met eten en even relaxen vervangen door de 15"wielen. Dat rijdt toch een stuk beter. Alleen jammer dat je in een vrijwel donkere garagebox zonder stroom etc even aan de gang bent om alles te vinden. Heb voor het echte wisselen de lampen aangezet zodat ik iets meer zag. Tevens ook gelijk een krikpunt vernaggeld door een goedkope krik die wel onder de dorpel pastte.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

#128
Daarom had ik zaterdag ochtend al ff mijn winterwielen er weer onder gezet. (met een schuin oog naar de weerberichten)
Met een half uurtje zaten de winterwielen er al weer onder.  !-!

En dat heb ik gewoon met de originele krik van de megane gedaan.
Die past er met gemak onder, dus ik kan nog wat zakken  8)

Dante

Sneeuw..? Welke sneeuw..? :huh:


:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn

#130
"Sneeuw" van het woord alleen al wordt ik moedeloos ben er echt zo klaar mee

[EDIT] "woordt" :huh:

Heatzone (Mark)

Ik heb zojuist me velg weg gebracht naar Bakker Framebouw in Heerhugowaard, die gaan me velg richten !-!

Nu nog 2 banden bestellen, twijfel enorm voor welk Merk ik zal gaan.. 195/40/17 heeft niet enorm veel keuze qua merken. Liefst had ik weer Dunlop maar die levert ze niet in die maat..

Rebecca Fontijn

Ik en een foto plaatsen gaan niet samen maar dat wisten jullie al ....
Zojuist zie ik in de telegraaf de Zoe en ik vind em helemaal leuk  !-! !-!

Karin

Heel leuk, maar lijkt me niet echt goedkoop rijden. Als je ziet dat de auto excl. batterij is en die is vanaf 79,-- p/m te huur. Voor dat geld kan ik ook een maand rijden en hoef ik geen oplaadpunt te zoeken.

Tedo

Dat van die batterijhuur is gedaan om de aanschafprijs van de auto omlaag te krijgen, dus niet geheel te vergelijken met de brandstofkosten van een (oudere) benzine of dieselauto.
En op het moment moet je inderdaad nog zoeken naar oplaadpunten, tenzij je 'm alleen voor woon-werk verkeer gebruikt natuurlijk. In de toekomst zal dit sterk verbeteren, denk ik.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev