Advertenties

Rode OTS Spoiler Megane 2 GrandTour

Gestart door mark, 1 maart 2013, 18:45:11

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Hè? Een dealer die in deze barre tijden geen (grotere) auto wíl verkopen? Dat zit bij die van mij dan wel weer snor. Maar OT: ik kijk uit naar de brief van Renault NL.

greenmachine

Kreeg net een aangetekende brief of ik de renault naar de dealer wil brengen voor een bevestigingprobleem met de spoiler achterklep van de megane GT, wordt kosteloos gemodificeerd, kan schijnbaar verzwakken en eventueel zelfs losraken.

Morgen maar eens een afspraakje maken.

Lennart

voor de Megane 2 Grandtour toch??
Volgens mij wordt dat ook in dit topic besproken.

des al niet te min altijd goed om het even onder de aandacht te brengen !
assumption is the mother of all f*ck ups

J to the H (Jeroen)

ik heb ook een niet thuis berichtje van tnt.... zou ik ook zo'n brief mogen verwachten?

greenmachine

hoi,

Ja sorry je hebt gelijk, heb het topic gelijk eens gelezen, had het nog niet gezien, bedankt voor het aangeven . Zal morgen eens bellen, heb hem toch graag vast aan de auto ipv bij iemand op zijn motorkap, of nog erger, ben zelf nl ook motorrijder . !-!

greenmachine

Citaat van: J to the H (Jeroen) op  7 mei 2013, 19:43:50
ik heb ook een niet thuis berichtje van tnt.... zou ik ook zo'n brief mogen verwachten?

ik denk het wel, is aangetekend dus er wordt wel een krabbeltje verwacht.

Roadkill (Michiel)

Ik zie dat ik ook een niet thuis briefje heb heb ontvangen, en ook een leuk pakketje, pakketje is afgeleverd bij de buren (en al opgehaald uiteraard) andere zending moet ik voor tekenen en daarvoor naar het postkantoor.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dominique Reijerink

Ik heb nog niets mogen ontvangen, ik zou ervoor bellen, dat ben ik intussen vergeten om te doen  :D
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Tedo

Het betreft een aangetekende brief vanuit Frankrijk (ik dacht eerst aan een aldaar opgelopen boete).
Als ze het doen, doen ze het ook goed. Zo hoort het, Renault!  !-!

megane grand scenic 2.0 16v

ook vandaag aangetelkende brief uit frankrijk ontvangen.
dacht aan een boete was vorige week naar euro disney geweest.
viel mee was de brief voor de spoiler
morge dealer in nijkerk maar eens bellen

gr erik

Tedo

Ik zou nog heel even wachten met bellen: dat gaat iedereen die deze brief heeft ontvangen natuurlijk massaal doen (en een afspraak maken).

J to the H (Jeroen)

Maar je wilt het natuurlijk wel meteen gemaakt hebben, tenminste wel als je kant al omhoog kan tillen omdat er iets afgebroken is.

Ik zou gewoon bellen. Het is niet zo dat je eerder geholpen wordt als je wacht.

Tedo

Nee, als je wacht wordt je juist later geholpen.  ;)

Als je afdekplaat nog gewoon vast zit en je doorgaans niet harder gaat dan 120-130 is er niets aan de hand, en kan je best nog even wachten (dat doen we tenslotte al sinds 29-3 j.l.). Het zal nu wel storm lopen bij de garage's met (paniekende) mensen die gisteren allemaal tegelijk de brief ontvangen hebben en het voor het eerst lezen. Ik wacht wel tot de monteurs ingewerkt zijn op deze reparatie (en 'm niet meer met lichte tegenzin uitvoeren omdat het er zoveel tegelijk zijn).

richard65

Gisteren ook een aangetekend Schrijven uit Frankrijk ontvangen ,
maar de OTS is al enkele weken terug uitgevoerd. !-!

J to the H (Jeroen)

@ Tedo, goed argument  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev