Advertenties

Rode OTS Spoiler Megane 2 GrandTour

Gestart door mark, 1 maart 2013, 18:45:11

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Tedo

Heeft er iemand al een schrijven van Renault mogen ontvangen?

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

richard65

Bij de rdw terugroepregister staat duidelijk vermeld bij details terugroep actie:
De producent/distributeur roept de betreffende voertuigen/producten terug; neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal een afspraak maken om de bevestiging van de achterklepspoiler te versterken. 

Dus ik zou zelf contact opnemen met de Merkdealer(heb ik zelf trouwens ook gedaan niet gewacht op een brief maar zelf mailen naar de Dealer)

Als je op Renault Amsterdam moet wachten voor een brief dan ben je hem misschien wel kwijt voor dat je die brief binnen hebt :grin:

Tedo

Op zich heb je gelijk, Richard. Maar jij en ik kijken soms op de RDW site. Toevallig zien we het. Maar alle andere 23000 grand tour rijders? Vast het merendeel niet.
Bovendien heeft de fabrikant iets geleverd wat achteraf ondeugdelijk blijkt, dus daar ligt naar mijn mening de verantwoordelijkheid qua contact opnemen, niet bij de eigenaars.
Of hopen ze soms dat niet iedereen reageert, zodat ze niet alle auto's hoeven te fixen? 23000 reclamefolders zijn zo verspreid, dan moet dit toch ook kunnen?

Naja, ik heb al afdekplaat 2.0, en die zit goed vast. Dus ik wacht het wel af.

Roadkill (Michiel)

En ik heb wel in een antwoord op deze vraag aan Renault Nederland dat er echt een mailing de deur uit gaat naar de Grand Tour bezitters...
Slow&Low

ramon16v

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

mark

Alle klanten van de vestiging waar ik werk hebben binnen 2 weken nadat de ots verscheen een belletje of mail gekregen. !-!

Dus het ligt aan de dealer bij jullie in de buurt of die er wat aan doet. Wij hebben gewoon het hele klantenbestand afgebeld en een paar bedrijven in de buurt op de hoogte gesteld, zodat de megane's die hun in onderhoud hebben ook aan de beurt komen.  !-!

Tedo

Heel netjes Mark.  !-! Maar dat hoef ik van de plaatselijke dealer echt niet te verwachten  :neen:

mark

Het is natuurlijk ook een stukje service naar de klant toe.  ;)

En er zijn soms dagen dat het rustig in de werkplaats is, dus dan kan dit er nog makkelijk bij.

ramon16v

Tedo

Het is toch nog steeds een "Combinatiewagen" volgens de RDW?

Roadkill (Michiel)

misschien dat jou auto als RS te boek staat?? (ik zeg ook maar ff wat he, anders ff contact opnemen met Renault Nederland?)
Slow&Low

ramon16v

heb hier inmiddels een andere spoiler liggen waar ik zelf wat van ga maken qua stevigheid ivm spoiler

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev