Advertenties

Rode OTS Spoiler Megane 2 GrandTour

Gestart door mark, 1 maart 2013, 18:45:11

Vorige topic - Volgende topic

ramon16v

hier ook vandaag brief uit frankrijk over de spoiler gekregen

mark

Wij hebben alle klanten auto's van ons al gehad, af en toe komt er nog een "verdwaalde" Mégane binnen.  !-!

Benjamin Renon

Ik heb de twee topics hierover samengevoegd, aangezien het over dezelfde actie gaat.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dominique Reijerink

ik heb ook een brief op de mat gekregen, staat wel op aangetekend maar niet hoeven tekenen  8)7
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

benafan

Brief afgelopen dinsdag via de post aangetekend ontvangen. Gelukkig was mijn auto vorige week voor APK geweest waarbij de dealer het al verholpen heeft :)
2017-heden: Megane Estate 1.5 DCi Bose edition uit 2012
2016-2017: Nissan Qashqai uit 2010
2009-2016: Megane Grand Tour 1.5 DCi uit 2004
2007-2009: VW Polo uit 1999

superkoe32

Mijn allereerste berichtje hier op het forum en meteen met een vraag o-)
Ook wij hebben vandaag een brief ontvangen ivm de terugroepactie van de spoiler..Echter ik vraag me af, wij hebben niet een soort van verlengde spoiler maar alleen een kort stukje waarin het remlicht zich begeeft... Word ook dit bedoeld met een spoiler?

Mijn man denkt dat deze terugroep actie alleen bestemd is voor de spoilers met een wat verlengde gedeelte..
Ik wil haast zeggen dat wat wij erop hebben zitten niet eens spoiler is in mijn ogen omdat het gewoon een klein "afdakje"is waar het remilicht in zit.
Maar goed aan de andere kant, waarom krijgen we dan deze brief?

Kan iemand van jullie opheldering geven?

Alvast bedankt!

michael360

yep geld ook voor u,het gaat idd om de afdekplaat waar het 3de remlicht inzit

superkoe32

Tedo

Spoiler is een wat foutieve naam, aangezien het meer een afdekplaat (foto boven) voor de achterklep is, én er inderdaad ook nog zoiets als een echte spoiler bestaat (foto onder).

Tedo

Zojuist de OTS laten uitvoeren. Wat opvalt, is dat de afdekplaat aan de buiten randen nu wat lager zit, en daar dus niet meer helemaal aansluit op de daklijn. Het is minimaal, maar toch. Maar goed; het is belangrijker dat 'ie er niet meer kan afwaaien.

ordelmania

Ik heb de brief inmiddels ook gekregen, moet alleen nog even een afspraak maken.
Maar het lijkt wel een andere spoiler/afdekplaat.
Ik hoop niet dat de onze er ook zo op komt te zitten, dit zal ik niet accepteren.
Kan het niet mooi vinden.
Nog meer mensen die hem zo terug hebben gekregen?

mvgr. André.

Tedo

@André: als je doelt op de onderste foto; dat is mijn grand tour (van voor de ingreep), waar nog een extra spoiler bovenop de afdekplaat zit gemonteerd. Jouw auto zal eruit zien als op de bovenste foto.

mark

Ja we plakken alleen wat extra beugeltjes onder de spoiler.  !-!

Wij hebben nu een wisselende drukte in de werkplaats.
Het ene moment heb je niks te doen en een half uurtje later ben je 3 ots'en te gelijk aan het doen. 8)7

ordelmania

Pff, gelukkig maar, dacht al hi !-!
Tedo bedankt.
Grt André.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev