Advertenties

algemeen (professionele) fotografie topic

Gestart door Niels Nederlof, 20 mei 2005, 16:45:15

Vorige topic - Volgende topic

Moontje

Ravens

Erik van der Velde

Jeroen

En waren dienen nou al die knopjes voor Erik  :)

Heb zelf vanavond wat foto's voor de site van de zaak gemaakt.

De foto die er op stond:

En 1tje die er nu op staat:

:)

Timo Zuiderduin

Stukken beter :D

mag ik alleen 1 kritische tip geven,.. Kleed de zaak een beetje aan,!! je hebt daar een onwijze warme sfeer door het gebruik van hout en de donkere tegels.!!
Maar ik mis iets,...

Robin

Leuke foto eric ,

is dat nou een clio (die door t ruitje te zien is ?)

M.V.G

Stefan

Da's idd een heel verschil tussen die 2 foto's Jeroen.
Zoiets kan het verschil nou net maken als je op de site bent en een keuze moet gaan maken.
de 2e foto ziet er een stuk aantrekkelijker uit terwijl het hetzelfde weergeeft? :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 14 november 2005, 22:41:20
Stukken beter :D

mag ik alleen 1 kritische tip geven,.. Kleed de zaak een beetje aan,!! je hebt daar een onwijze warme sfeer door het gebruik van hout en de donkere tegels.!!
Maar ik mis iets,...

Heb je gelijk in maar, ik probeer de werkelijkheid waar te geven.
Kan de boel wel aankleden met planten of andere gein, maar als de mensen dan komen en het is er dan niet is dat ook zo'n domper.

Erik van der Velde

Citaat van: Jeroen op 14 november 2005, 22:29:31
En waren dienen nou al die knopjes voor Erik? :)

Ik kom een eind als ik ze moet beschrijven, m'n flight simulator cockpit is exact hetzelfde  ;)

Citaat van: Robin op 14 november 2005, 23:25:23
is dat nou een clio (die door t ruitje te zien is ?)

Yep, foto is gemaakt bij aankomst op de luchthaven.

bateleonus

@jeroen:
ik denk dat andere stoelen al heel wat doet aan de sfeer daar :P

Jeroen

Dat kan, kan natuurlijk de rieten stoelen uit de serre in de recreatie zaal zetten.
Hartstikke leuk op de foto, en dan komt de klant en ziet dan plastic stoelen.
Lijkt mij een behoorlijke domper.

Nielske

Ja jeroen, tuurlijk moet je de werkelijkheid weergeven.  :D Maar wat timo z en bateleonus ongetwijfeld bedoelen is dat de plastic stoeltjes vervangen moeten worden voor nieuwe (rieten) exemplaren die je dus ook na het maken van de foto kunt laten staan. En wanneer je dr een plant of zo neerzet dat je die er ook laat staan na het maken van de foto. Die twee dingen zouden bijvoorbeeld nog veel uitnodigender staan. Ondanks dat de tweede foto al ontzettend veel doet. En als dan alle klanten naar je zaak komen gestormd  :P hoef je ze niet teleur te stellen. Btw wat voor zaak is t eigenlijk. partycentre ofzo. ???

sebastiaan

ik snap het ff niet.. of intepreteer het verkeerd maar is men nu de invulling van Jeroens ruimte aan het re designen??? Als dat zo is..  :o ??? 

Jeroen

Wij hebben een groepsaccommodatie, wat wil zeggen dat allerlei soorten groepen bij ons een paar dagen komen.
Dan moet je denken aan jeugd (sportverenigingen, scholen) tot aan familie reuni?s.

Door de grote diversiteit kunnen veel dingen niet, rieten stoelen bij de eettafels?, om de maand kun je ze dan vervangen.
Planten in de ruimte, 2 weken en je kunt ze weggooien.

Alles moet bij ons "hufterproof" zijn en als het kan moet het ook nog gezellig ogen.
Dus het is schipperen met wat we kunnen doen wat betreft de inrichting.

Maar we gaan nu erg off topic  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev