Advertenties

algemeen (professionele) fotografie topic

Gestart door Niels Nederlof, 20 mei 2005, 16:45:15

Vorige topic - Volgende topic

Remko LvB

Jeroen

Citaat van: Michel Veltman op 23 oktober 2005, 11:20:43
leuke schumacher/ferrari trui jas :D

En let op de matching kabouter Plop laarzen  :)

Meganez

Erik van der Velde

Foto nr 3 ziet er zeer netjes uit  :D Alleen de banken bovenin ff weg-croppen.

Heb er hier nog 1 van de verkeertoren by night:

Jeroen

Knappe foto, zo uit de camera of nog bewerkt?

Hier dan de foto gecropt.

Erik van der Velde

Top :D Uitvergroten en inlijsten? ;D

Citaat van: Jeroen op 23 oktober 2005, 17:40:30
zo uit de camera of nog bewerkt?

Het enige wat aan deze foto is gedaan is dat hij twee graden is gedraaid, toren stond scheef? ;D
Gemaakt vanuit de hotelkamer (achter het glas) met een sluitertijd van 5 seconden, iso 320.

Er zit wel een 'beeldoptimalisatie' functie in de cam en deze stond op 'scherper', dan verscherpt hij ze extra.

Ravens

Hey hey! Ik zag deze leuke topic ;)

deze 2 fotos gemaakt met mijn Sony W12 camera. Ik maak niet veel fotos, dus dit zijn ook mijn 2 eerste echte probeersels waar ik voor ben gaan staan!

Fake Ice,  Foto is origineel 1200 - 2000 ( uit een foto geknipt van 2000 bij 2500 dacht ik ). Maar voor internet heb ik hem verkleint. Met photoshop heb ik de borders alleen erbij gezet en de tekst..

Hier kan je hem zien, niet autoscaled zoals op deze forum gebeurt

Mijn horloge

Heb ik ook gemaakt met mijn W12, alleen hier heb ik alleen formaat verkleint.. en voor de rest niks aan gedaan!

Klik hier, voor echte formaat. zonder autoscale zoals op deze forum

P.S. Jullie allemaal, zijn goed. Mooi fotos!

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

wouter arnouts

Jeroen

Heb in mijn vakantie uitgebreid de tijd gehad om mijn camera wat beter te leren kennen, zaken als sluitertijd, ISO en diafragma.

Ook Daniel is aan het fotograferen geslagen  :)

Caen by night

Meganez

Valt me vooral bij de 2de foto op hoe weinig ruis er is ondanks dat er zo weinig licht is. De laatste 2 zijn hier dan weer wat minder mee.

Jeroen

Op de 1e 2 foto's was nog wel genoeg licht zodat ik die met ISO 200 kon nemen met een sluitertijd van volgens mij 3 sec.

De onderste 2 zijn denk ik met een ISO 800 of 1600 genomen en een kortere sluitertijd (geen statief).

Meganez

Nog steeds erg mooie foto's hoor  :D  ik schiet ze helaas nie zo makkelijk zo met mn ccd chip

Moontje

Vandaag ook maar eens een nieuwe digicam gekocht:

;D

En effe geprobeerd natuurlijk:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev