Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 56

Gestart door Dennis Postma, 16 februari 2013, 19:17:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

@Jeroen: ga je dit bij alle oranje ledjes in je interieur doen?

J to the H (Jeroen)


Karin


J to the H (Jeroen)

Ik ben ook blij met resultaat, de oranje cijfers zijn helder wit geworden.
Nu nog de led stipjes laten verdwijnen en ik kan door naar het volgende onderdeel.

*Climatecontrol paneel incl. achterruitverwarming enz.
*Start/stop knop en portiervergrendelingsknop
*Koplampversteller en dashboardverlichting regelaar
*Raambediening en achterdeur vergrending bestuurderskant
*Overige 3 raambedieningsknoppen

Hierna zal al het oranje uit mijn auto verbannen zijn  >:D.

Slik.. of toch niet...

De gleuf van de kaatlezer licht ook oranje op na ontgrendelen van de auto.
Maar deze is volgens mij van oranje gekleurd plastic, dus kan ik niet aanpassen.

Ach, dan is het oranje zo schaars in de auto, dan noemen we het niet meer saai, maar uniek  :P

mark

Ziet er netjes uit Jeroen  !-!

Ik ga denk ik ook maar eens wat proberen met een klokje van de sloop.  ;)

Tedo

@ Jeroen: die kaartlezersleuf zou je uit een phase 2 (daar is het wit plastic) kunnen slopen.
Om je display wit of blauw te krijgen zou je er een wit of blauw semitransparant vel plastic tussen moeten zetten.

Op het franse megane forum stellen ze voor dat te doen met een multomap van plastic:



Renegade (Mark)


J to the H (Jeroen)

Citaat van: Tedo op 26 februari 2013, 01:11:28
@ Jeroen: die kaartlezersleuf zou je uit een phase 2 (daar is het wit plastic) kunnen slopen.
Om je display wit of blauw te krijgen zou je er een wit of blauw semitransparant vel plastic tussen moeten zetten.

Op het franse megane forum stellen ze voor dat te doen met een multomap van plastic:



Hey, te gek Tedo, dat had ik nog niet ontdekt op dat forum.

Ik heb even rond zitten snuffelen in mijn woonkamer, en uiteindelijk een lege dvdhoes laten sneuvelen.
Ik ga zo verder en post het resultaat hier weer.

Wel grappig dat het display op de foto maar 4 ledjes heeft, en ik er maar liefst 14  :?....

En bedankt voor de tip over de phase 2, maar ik twijfel nu of het wel gekleurd plastic is.. trek m wel een keer uit elkaar om te kijken.

Tedo

Wat ik een keer gevonden heb (volgens mij ook op het meganesuperforum.fr) is dat de sigarette aansteker en de kaartlezer niet van kleur te veranderen zijn, en dat mensen die dat wel willen wijzigen deze onderdelen van een phase 2 bestellen (of bij de sloop halen natuurlijk).

Ik heb hier zowel een phase 2 als een phase 1 display liggen, en de ene heeft ook meer led's dan de ander. Ook heeft de phase 2 inderdaad een witte folie/plastic achter het display zitten.

@Dante: dat lijkt meer een uitlaat van een Kreidler  :D

Roadkill (Michiel)

Ik heb btw ook wat nieuws op mijn auto, paar gram nieuw lood op de velgen, en ook iets minder leuks, me dorpel in een deuk....  :cry: De auto is dus zo laag dat ik dacht dat de krik wel onder de kriksteun zat maar hij zat er dus net tegen aan, dus toen het eerste wiel gebalanceerd was dachten we eigenlijk dat de krik iets gezakt was maar die was dus door de dorpel heen gezakt zeg maar. Morgen maar ff de verzekering bellen, gelukkig all risk Y
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

J to the H (Jeroen)

holy :x Michiel, wat een pech.

Ik hoop dat je er met je verzekeraar eruit komt. Maar als je een paar tredes gaat zakken als gevolg van deze schade, zou het dan niet goedkoper zijn om de schade zelf te herstellen? Niet als je een no-claim garantie hebt natuurlijk..


Karin


matthew

Ja dat is balen idd.

Ik denk ook dat het voordeliger is om zelf een plaatwerker te zoeken, mits je no claim beschermer hebt of zo hoog in tredes zit dat het niet uit maakt.

Roadkill (Michiel)

Ik zit gelukkig al aan de max van noclaim, en zie het wel hoe het loopt, scheelt dat ik al heel wat schadevrije jaren heb ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

J to the H (Jeroen)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev