Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 56

Gestart door Dennis Postma, 16 februari 2013, 19:17:18

Vorige topic - Volgende topic

Heatzone (Mark)

Misschien een idee, dat ik dan van de zomer me huidige 17inch set kan opknappen. Maar dat zien we tegen de zomer wel weer :D

Meeste huiseigenaren laten schelpen onder de vloer leggen ter isolatie oudere woningen ligt er puin onder. Haha en Rogier heeft ze kruipruimte vol met velgen, way to go 8)

Rogier

Zojuist nieuwe banden besteld (heb al een keer deze foto geplaatst, doe het gewoon nog een keer)

maat 205/40/17

Rogier

Dik zullen ze niet worden hoor :P maar wel aardig getrokken hahaha :P

Roy (Coup a One)

Hoe bevalt je de nieuwe rem(schijven) Rogier :? of zijn ze nog niet gemonteerd :?

Rogier

Die heb ik nog niet besteld, ik vind setje nieuwe banden en zometeen de apk een stukje belangrijker, ik denk dat de nieuwe remschijven pas komt zodra ik me vakantie geld heb.

Roy (Coup a One)

Zeer begrijpelijk maar het had gekunt :) sucses met de a.p.k. de mijne moet eind februari 8)7

Dominique Reijerink

Heel handig de engelse e-bay! Ik wilde altijd al een in hoogte verstelbare passagiers stoel.
Via die engelsen kan het  :9~

Hun bestuurders stoel is onze passagiersstoel, ff bekleding omzetten en voilla!?
Of zitten daar haken en ogen aan?
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Dante

Mijn RXI heeft dat ook, dus dat valt ook wel hier op de sloop te vinden. Bespaart je ook een berg verzendkosten ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Als je de hele stoel overzet, kan dat. En over die berg verzendkosten t.o.v. de sloper: áls Engelsen willen verzenden naar het vaste land vallen de verzendkosten wel mee. Even naar de sloop rijden kost je ook geld (benzine), tijd (=ook geld) en moeite (vaak moet je delen zelf demonteren).

Dominique Reijerink

Allereerst zal ik gaan uitzoeken hoe en wat. Mogelijk gaat ik met 1 van mijn maten een weekend naar de uk. huren we een megane daarzo en knallen de slopen langs haha

Tegen die tijd geef ik ook nog een gil, misschien dat er nog club leden mee willen, of dat ze een verzoek hebben voor op het boodschappenlijstje

Roadkill (Michiel)

@Domiran, dan heb ik zeker wel een verzoek om een onderdeel mee te nemen!

#Benjamin, als de achterkant nog gelijk komt met de voorkant is ie aardig laag lijkt me ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dominique Reijerink

Ik durf nog niet te zeggen wanneer we gaan roeien naar de UK, maard enk dat we elkaar eerder zien  :x

J to the H (Jeroen)

dan nu even een minder geslaagd projectje  :P.

Ik had nog maar een paar ledjes over van het aanpassen van mijn dashboardverlichting,
maar mijn vingers jeukte dusdanig dat ik toch maar weer verder ben gegaan.

Ach een paar ledjes anders maken om alvast het effect te bekijken.

Duidelijk dat dit niet het eindresultaat gaat zijn haha.

Naast het probleem dat ik niet genoeg ledjes had, bleek dat er achter het display een mat-oranje plastic glaasje zat.
Deze moest ik er wel achter weg halen, anders zou de kleur nooit veranderen.

Maarjah, wat plaatst ik daar dan weer terug.. ik heb maar snel mijn ruitenwisservloeistof bijgevuld, zodat ik het plastic van de jerrycan (mat-transparant) op dezelfde maat kon knippen.

Het werkt wel een beetje, maar nu moet ik nog op zoek naar een stukje mat-wit plastic (iets als een hertog ijsbakje ofzo).

Geen problemen dus die niet op te lossen zijn, maar wel die nog een beetje tijd nodig hebben.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev