Advertenties


klets maar raak DEEL 197

Gestart door Stefan, 14 februari 2013, 10:17:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Ik ben geen vw liefhebber.
Maar een T1 is geweldig !-! :9~
Truckertje

mark

Ik ben ook niet zo van de VAG.

Maar een pre 67 kever of een T1 vind ik wel mooi.

(als ik de centjes er voor heb dan ben ik ook van plan om een pre 67 kever er bij te nemen als project auto  ;) )

dennis1985

even een klein vraagje tussen door...

is er een topic wat gaat over over autobanden???
ben benieuwd welke ervaringen men hebben qua merk / type autoband...
dag CC....
halloTCe!!!

Roy (Coup a One)

Auto v.d. keuring gehad Y helaas afgekeurd 8)7

- 4 gasmeting (condensator of labdasonder) :?
- Ruitenwissersproeiers (tankje leeg en rechts v. verstopt) ;)
- Achter massa aansluiting (verlichting wederom niet goed) 8)7

+ Ac5 remschijven voor :?

Christian de Vriend

condensator? je bedoel katalysator?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

 :? Kan het ook zijn, het was in elk geval niet goed ;)

Christian de Vriend

ik gok dat het je kat is,zeker als dit nog nooit is gedaan,als het de
lamdazonde is,krijg je rare dingen met een 1,6e

in mijn geval ging die inhouden boven de 120,na alle sensoren te
hebben vervangen,kwam ik er achter dat het de lamdazonde was.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Heatzone (Mark)

Jep, die kan er ook voor zorgen dat hij onregelmatig gaat lopen toch? Toerental dat heen en weer danst over je teller. Die zonde is volgens mij makkelijk zelf te vervangen, waar zit deze ergens? Na je spruitstuk toch?

Roadkill (Michiel)

Hey Mark 19:00 bij mij, heb de centreer ringen binnen! (voor al gemonteerd rijd meteen een eind beter :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Citaat van: dennis1985 op 25 februari 2013, 22:52:47
even een klein vraagje tussen door...

is er een topic wat gaat over over autobanden???
ben benieuwd welke ervaringen men hebben qua merk / type autoband...

Ik denk dat dit heel persoonlijk is. Zelf bezuinig ik niet op banden vanwege de veiligheid (en koop dus alleen A-merken), maar een ander kijkt weer naar de band met het mooiste profiel of de grootste maat tegen de laagste prijs. In de nieuwste Consumentengids staat weer een zomerbandentest met 15" en 17" banden. Beste koop en testwinnaar bij de eerste is de Michelin Energy saver. Bij de 17" banden komt de Vredestein Ultrac Vorti als beste koop, en de Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 en Continental SportContact 5 als testwinnaars uit de bus.Aangezien dit een Europese test is, kan je er wel van op aan.

Top 5 is, in willekeurige volgorde:
- Continental
- Michelin
- Goodyear
- Dunlop
- Vredestein

Niet beginnen aan merken als Sailun, Rotalla, Marangoni etc. Ook de Kleber Dynaxer HP3 is een afrader, terwijl dat merk ook andere, wel goede, typen banden levert.

Roadkill (Michiel)

Wat Tedo al zegt het is heel persoonlijk en dan niet eens per merk maar ook per type, zo komt er bij mij never nooit meer een Michelin Energy saver onder,maar heb ik weer heel goede ervaringen het onbekende merk Roadstone
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Kamyar

#146
Afgelopen weekend de coach op z`n staart getrapt met een weekendje Ardennen.

800 nagenoeg zorgeloze km`s; er was sneeuw gevallen en ik zat in een heuvelig dorpje met zomerbanden :neen: kwam niet vooruit spinnen als een gek, abs/serve lampje aan (na herstart bleven die gelukkig uit), uiteindelijk met 0,5 km/u in z`n 2 de heuvels op. Iedereen rijdt daar dan ook standaard op winterbanden, nu weet ik waarom l-

Wel een heel leuk hotelletje vlakbij Spa (10km), de eigenaar zei alleen al van de F1 weekend heel het jaar rond te komen.

ps www.autobandenmarkt.nl bestel ik al jaren m`n banden geen verzend kosten en zover ik weet de goedkoopste incl. alle A-merken.

Jeroen

Citaat van: Airbus op 25 februari 2013, 17:38:35
Heb nog geen fotos, maar zal wat maken..

iig is dit mijn bus:



Alles zelf gedaan in de achtertuin  8)7 Heb alleen de neus gespoten (moest compleet vervangen worden) de rest is nog de orginele lak van 49 jaar oud  8)

De bus zelf heeft ze hele leven in Santa Cruz (CA) rond gereden, en daar ook stil gestaan sinds de 80-er jaren.. verlaten in het bos, compleet gestript..

Thanks voor de velgen info..

Vet, ben je al bekend met de Vintage @ Zandvoort meeting 19-20-21 april?
http://www.vintage-at-zandvoort.nl/nl/
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Heatzone (Mark)

Jep 19:00 ben ik bij je Michiel, dan gaan we daarna meteen door naar de werktplaats 8)
@ Tedo, ik rij inderdaad ook al 4 jaar op Michelin Energy Saver op de 15inch. Daar heb ik wel eens 1 op 19 mee gehaald met de cabrio :), op 17 inch heb ik dunlop SP sportmaxx en Dunlop SP 9000 gehad, beide erg fijne banden!

mark

Ik heb er nu dunlop sp sport fastresponse onder liggen.
Ze bevallen mij prima  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev