Advertenties


klets maar raak DEEL 197

Gestart door Stefan, 14 februari 2013, 10:17:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

@Mark; dat is mooi, maak die afspraak maar ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Gedaan Michiel, zal ik dan dinsdag avond eerst even langs jou komen dat we achter elkaar daar naartoe rijden?

Roadkill (Michiel)

Is wel het makkelijkst, westwoud is niet echt groot maar als je niet weet waar je moet zijn, dan best wel... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

hylkeafeenstra

Kijk, die wintersloffen komen nog steeds van pas.

Met vriendelijke groet,

Hylke A. Feenstra

Tedo

Voor half maart wisselen moet je eigenlijk ook niet willen  8)7

mark

#125
Ja eigenlijk niet :D

Ik vond die zomerwielen van mij zo mooi toen ik ze ging passen dat ik ze lekker heb laten zitten.  Y

Maar het verschil is nu wel duidelijk te merken, als de weg een beetje bolling heeft dan glij ik zo van de weg af als ik een beetje gas bij geef (in de woon wijk dan hé), en ik kan met die brede sloffen geen fatsoenlijke bochten meer nemen in de sneeuw. Maargoed het gaat morgen weer dooien.  !-! (zeggen ze)

Ik reed gisteren trouwens even (een paar seconden) op 3 wielen bij een hele flinke drempel. We zaten met 5 man in mijn megane op weg naar een volleybal wedstrijd, en toen kwamen we een hele hoge drempel tegen. Dus ik schuin de drempel af voor zover dat mogenlijk was, en toen schoot de toerenteller opeens een flink eind omhoog.  :D

Umpire (Robin)

Potverdorie, wat is The Godfather toch een goeie film.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

-Jo-

lastige vraag maar aangezien er nu een nieuwe "clubsponsor" is (chiptuner) moeten alle gerelateerde zaken/meetings vermeden worden ? Maw; kan/mag ik nog een dynomeeting plaatsen ?

Dirk Kuipers

Citaat van: -Jo- op 25 februari 2013, 13:24:38
lastige vraag maar aangezien er nu een nieuwe "clubsponsor" is (chiptuner) moeten alle gerelateerde zaken/meetings vermeden worden ? Maw; kan/mag ik nog een dynomeeting plaatsen ?

Volgens mij mag je best informatie plaatsen over meetings die openbaar zijn. Ook mag je beste gerelateerde zaken bespreken.
Graag zelfs, want we stellen je kennis en know how erg op prijs.

Alleen niet in het topic van de clubsponsor.


Airbus

Heb nog geen fotos, maar zal wat maken..

iig is dit mijn bus:



Alles zelf gedaan in de achtertuin  8)7 Heb alleen de neus gespoten (moest compleet vervangen worden) de rest is nog de orginele lak van 49 jaar oud  8)

De bus zelf heeft ze hele leven in Santa Cruz (CA) rond gereden, en daar ook stil gestaan sinds de 80-er jaren.. verlaten in het bos, compleet gestript..

Thanks voor de velgen info..
Renault Megane CC 2.0 als daily
Renault Twingo open Air
VW Spijlbus '64 airride, 911 stuurhuis...etc Home made
Kreidler SL al 13 jaar in de schuur

Roadkill (Michiel)

Ben niet van de VAG, maar dit is echt mooi ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Gaaf zo'n T1 _o_ !-!

Ik heb je bericht trouwens even met dit topic samengevoegd... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin


Tedo

Mooie Bulli!  _o_ Maar: gestript en verlaten in een bos, en toch de originele lak?  :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev