Advertenties


klets maar raak DEEL 197

Gestart door Stefan, 14 februari 2013, 10:17:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Truckertje

matthew

Ja dan zou juul even kunnen kijken/ kun je even Juul berichten Michels.


@Tedo
Leuk dat je velgen 5x108 hebt liggen voor de evt. meg3 estate, echter heeft de meg 3 een steek van 5x114,3. Dus dat gaat niet passen zonder adaptors.


@Edje
Jij ook een goede morgen

Roadkill (Michiel)

Zo ook ik ben weer wakker met een lekker bakkie erbij, vanmiddag hoop ik beetje lekker weer en dan eens wat verse fotootjes schieten van de gewassen Meg
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

@Matthew, dan zit ik er naast en is het 5 x 114,3 (ik wist niet dat dit gewijzigd was t.o.v. oudere modellen met 5 boutgaten). Het zijn namelijk originele GT line velgen, dus passen gaan ze zeker  Y

Dante

Mocht er nog iemand interesse hebben in een Lambo LP560-4, een vriend van me heeft er 1 te koop staan... Wel ophalen in Italië... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo


Heatzone (Mark)

Citaat van: Roy (Coup a One) op 15 februari 2013, 22:34:47
Motorcode zal ik morgen even na checken, maar aangezien ze tegen mij vertellen dat mijn waterpomp lekt betwijfel ik het nu dat het ook wel eens de O-ring kan zijn en daarbij zal ik dan gelijk de waterpijp vervangen.
Aangezien ik telkens mijn koelvloeistof bij vul maar nooit de max behaal, het loopt regelweg direct weg en daarbij als ik de ventilatie aan heb ruik ik zo nu en dan de koelvloeistof maar ook valt het mij de laatste tijd op dat de koelvloeistofmeter schommeld (ook al is hij warm) ;)
Ja dat komt ook overheen wat ik op het laatst had, temperatuur meter schommelt heel erg tussen gewoon warm en koud. Je zou even kunnen kijken bij de aansluiting op je waterpomp. tussen je waterpomp zit als het goed is ook een pakking, hoop niet dat het deze is. Bij mij lag de kvs bij me olie filter op me blok. Die van mij wordt zondag vervangen voor de nieuwe pijp en o-ring.

Bij mij kon je het overigens ook zien, met een vriend de auto stationair warm laten draaien in het begin niks te zien, toen ging de thermostaat aan en het was net of er een kolk in zat..

Dante

@Tedo: Zeker..! Als je ziet wat-ie normaal gesproken doet... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Heb toch meer dan met wat ie normaal gesproken doet (staan wel een paar zeldzamere auto's tussen dan die Lambo (Die DeTomaso, en een roest vrije Ritmo!)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Umpire (Robin)

goeie morgen!

Even boodschapjes doen:) !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Benjamin Renon

Strakjes even aan de slag om de schroefset onder de Clio te zetten. Hoef alleen maar alles eronder uit te halen en de nieuwe te monteren. Heb zowat alle andere benodigde onderdelen nieuw gekocht.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Citaat van: Dante op 16 februari 2013, 10:19:26
@Tedo: Zeker..! Als je ziet wat-ie normaal gesproken doet... ;)

Geweldig! Die 500/600 Abarth!

Heatzone (Mark)

Succes Benjamin!

Ben benieuwd naar de foto's! Wat heb je allemaal niet gekocht? Top schotels?

Dante

Citaat van: Tedo op 16 februari 2013, 12:12:13
Geweldig! Die 500/600 Abarth!
500 ;)
Ik vind die 2nd gen Impala schitterend..!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

#44
De Clio ligt weer iets lager (rondom op ongeveer 58 cm van grond tot wielkast. Gemeten via het midden van de velg;)). Vanmiddag even rustig gewerkt. Aan de achterkant wel een klein op onthoud gehad, omdat ik de schokdempers van binnenuit niet makkelijk los kreeg. Na wat proberen is het uiteindelijk gelukt. De voorkant ging stukken makkelijker en was binnen een uurtje vervangen en op het oog goed gezet. Foto's heb ik nog niet, omdat het net donker begon te worden.
@heatzone (mark): ik heb lagers, rubbers en topschotels gekocht. De enige spullen die niet nieuw zijn, zijn de bouten van de veerpoten. Ik moet alleen nog een nieuwe beugel voor de remslang hebben omdat een boutje een beetje dol is en geen zin heb om deze uit te boren.

Morgenvroeg eerst de Evo weer aan de praat krijgen. 's middags even met iemand richting Duitsland om te kijken op een meeting voor amerikaanse vs. oosterse auto's.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev