Advertenties


klets maar raak DEEL 197

Gestart door Stefan, 14 februari 2013, 10:17:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Het is een megane coupe met Mak Nitro ice velgen voor wat ik zo kan zien, chromen achterlichten en een spoiler !-!

Die is inderdaad ernstig in elkaar. Ik vraag me dan ook af hoe hard er gereden is.

Roadkill (Michiel)

Hoeft niet eens hard te zijn geweest, het is ook maar net onder welke hoek je iets raakt... (plus dat alles hard is met zeg 50 km/u, dus als je geen tijd hebt omteremmen, of grip in een gladde berm kan je er ook zo vanaf komen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dirk Kuipers

Citaat van: Kamyar op 17 februari 2013, 19:59:09
Hallo allemaal,

Ik ben zojuist lid geworden en wou me voorstellen bij desbetreffende topic, maar in chrome krijg ik een malware waarschuwing (iets met lycos) HELLUP!!
Bedankt voor je melding. Ik zal het vanavond proberen te onderzoeken of er echt malware wordt meegegeven en of chrome (google) daar iets over verteld.

miquels

En dit lid gaat helaas de meganeclub verlaten...! De kapotte scénic wordt ingerolen voor een kangoo !

Roadkill (Michiel)

Ook fijne auto's  (btw als ik het goed heb past een schroefset van de Meg 1 zo onder de Kangoo.... :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Jammer om te horen. Maar gezien het defect zeer begrijpelijk. Veel plezier met de Kangoo.  !-!

Edwin Postma

Flinke klap geweest l-

@miquels. Jammer maar begrijpelijk
Truckertje

Roy (Coup a One)

Miquels je kunt altijd nog Sympathisant blijven :)

En verder inderdaad een flinke klap geweest ;)

Dirk Kuipers

Citaat van: Kamyar op 17 februari 2013, 19:59:09
Hallo allemaal,

Ik ben zojuist lid geworden en wou me voorstellen bij desbetreffende topic, maar in chrome krijg ik een malware waarschuwing (iets met lycos) HELLUP!!

Nog even terugkomend hierop.
Ik snap niet waarom je die melding krijgt. Chrome is van google. Ik heb de website bij google laten controleren op malware maar krijg de melding dat de website schoon is. Ook kan ik niets vinden in de bestanden.
Weet je zeker dat je deze melding kreeg via onze website?

Ard Klok

Je krijgt inderdaad een malware-melding als je naar de eerste pagina van het voorsteltopic gaat (met google chrome).

Roadkill (Michiel)

Yep hier ook zo, niet op de meest recente maar op de eerst pagina wel....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen

#71
Dirk, bij deze even een screenshot. Hoop dat je hier meer mee kan.






En nog een pop up van rechts onder als ik hem alsnog open.



Misschien even alle bovenstaande berichten verplaatsen naar het "website" topic. Maar plaats het nu hier omdat hier de discussie is.

Dante

#72
Daar zit het probleem dus...
Die foto op members.lycos.nl/megane97/hpbimg/zijaanzicht 2.jpg bevat malware

[EDIT]Als ik naar die foto probeer te gaan, krijg ik deze melding in FF:

Moeilijk terughalen welke post dat dus is...

EUREKA!
Dit zou opgelost moeten zijn. Kan dat geverifieerd worden..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Renegade (Mark)

In reactie nr. 2 van Ferdi hoort deze foto te verschijnen. Als een moderator de post edit en alle hyperlinks van de foto's verwijderd zou het al opgelost moeten zijn :)

Karin

Voor de mensen die het nog niet weten:

Vanaf 4 maart gaat de trajectcontrole op de A4 tussen Leidschendam en Zoeterwoude v.v. werken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev