Advertenties


klets maar raak DEEL 197

Gestart door Stefan, 14 februari 2013, 10:17:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

pfff... na 2,5 uur werken door een collega is de Clio uiteindelijk uitgelijnd. Nu alleen afwachten voor hoeveel uur ik de rekening krijg. Blijkbaar kreeg hij de wagen eerst niet op de brug en daarna wel. Was alleen vergeten de ABS kabels weer vast te zetten. Komend weekend maar even naar kijken. Volgende keer gewoon naar MCC.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

@Tedo: dat was niet zo handig ;)

@Benjamin; heb je al foto's hoe de Clio er nu bijstaat?

Btw gisteren even geinformeerd naar de kosten om 4 wielen te laten balanceren, ben kennelijk al ff het wereldje uit want er word sinds kort met goud gebalanceerd denk ik, eerste adres was 70 euri, 2e vroeg er 66 euri voor, en de 3e 50..... (was gewend max 7,5 euro per wiel....) Zal nog ff bij mijn eigen garage informeren.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Michiel, ik kan altijd even vragen of vrienden van me ze willen balanceren voor een leuke prijs? Dat we een keer samen er naar toe gaan?

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Michiel, informeer eens bij Siem in Zwaag!
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Dat was ik al van plan ;) sta er echt van te kijken wat ze voor vragen momenteel
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Is het echt zo duur ja, ben blij dat me broertje bij de peugeot dealer werkt, hij monteerd en ballanseerd mijn wielen altijd, en anders kan ik na een vriend van mij die bij Euromaster werkt :P

Heatzone (Mark)

Siem is wat dat betreft ook niet de goedkoopste hoor :O, maar misschien omdat je een trouwe klant bent dat ze het voor minder doen.. Ik heb het gevraagd even wachten op reactie :).

Benjamin Renon

@Michiel: ik heb nog geen foto's gemaakt. Zaterdag eronder gezet, zondag naar duitse meeting gehad en daarna weer werken. Ik ben vrij weinig buiten geweest afgelopen week. Hopelijk van het weekend wat foto's maken van een Clio met strooizout overal. De auto wassen ga ik nog niet doen met de vooruitzichten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

@benjamin, ben benieuwd, maar het zal er wel weer gelikt uit zien.

Ben net ff bij Krooneburg langs geweest, en die zijn dus wel goedkoper dan de rest. MAAAR er word daar aan de weg gewerkt dus word een hele toer om daar het terrein op te komen..... (is een aardige hoogte om op te komen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Dus je laat het bij Kroonenburg doen? want dan hoef ik ook verder geen moeite meer te doen om het bij een vriend te laten doen?

Roadkill (Michiel)

Nee vraag het ook maar ff aan je vriend, kan pas ergens volgende week bij Krooneburg terecht
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Michiel, hij zou het voor 7,5 per velg doen !-!
Het is in Westwoud dus dat is ongeveer 10 minuutjes van je huis af, dinsdag avond kan hij eventueel de velgen balanceren!

** Ik ben er dan ook bij :)

Heatzone (Mark)

Heeft iemand deze trouwens wel eens gezien van Elia?



Kan Rogier meteen een impressie krijgen van zijn velgen onder een phase 1. Deze lip heb ik eerder ook nooit gezien op de site van Elia

Rogier

Mooi pakketje lijkt zo wel een beetje op een opel astra, de wagen mag wel even een flink stuk na beneden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev