Advertenties


vervangen audio-install.

Gestart door Didi, 10 februari 2013, 21:16:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dannyfm

Die speaker voor heb je goed gezien dat ik die gekit heb. Het was een Coaxiaal Speaker met een tweeter in het midden. De tweeter heb ik er uit gesloopt want die was stuk en heb er een Compo setje van gemaakt. De deur speaker worden binnenkort sowieso vervangen!. Ik zit wel met beperkt inbouw diepte voor (Max 59MM met Kit rand er omheen) en tevens achter dat die magneten tegen de plastic randen aan komen om het gat heen waar de speaker op komt te zitten. Zodra er een nieuwe Subwoofer in komt dan gaat alles er toch weer uit. Dan kijk ik wel voor andere Kabels en Verdeel blokken Etc.. 3 versterkers is voor mij hard zat. ziet er wel dik uit die 4 die jij heb!. Ik zie 2 grote in het midden en 2 kleinere aan de buiten kant. Zijn dat nou mono blokken die 2 grote? Zelf heb ik 1 Monoblok ter beschikking voor mijn Subwoofer en 2 JBL's voor me Mid Hi speakers. 1x4Ch voor elk portier en 1x2Ch voor de hoedenplank. Ik zit te denken de portieren 2 om 2 parallel te zetten in 2ohm op de 2Kanaals en de hoedenplank in Bridge op de 4 Kanaals met 2 Y Kabels op de ingangen. Nu is het 4x55 Watt + 2x75 in 4 Ohm. In de nieuwe situatie Voor 2x110 watt in 2 Ohm (4x55 watt verdeelt over de speakers) achterin 2x140 watt 4Ohm Bridge. De monoblok levert op 4Ohm 320 Watt, 2Ohm 470 Watt en 1Ohm 750 Watt. Dan trektie wel even 3x zoveel Stroom. er komen 2 MTX Woofer is 4Ohm en die zet ik parallel op de Monoblok. Tevens kabelgoten op de kist aanbrengen om de draden weg te werken. Ik heb een 2e Accu. die lever 110 Ah/h en de Dynamo levert ook tevens 110A. voor zit er een 55 Ah/h in. Is ruim voldoende om die set goed op zijn flikker te geven.
Mijn eerste versterker was en Saphire 5 kanaals 4x40 watt + 1x 120 RMS @ 4Ohm. niet super hard maar spat zuiver en dat uit 1 versterker. Daar begon ik mee in me eerste Kia. Ik wacht jou bericht af met Foto's en Tips!. Ik kijker nu al naar uit!.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev