Advertenties


Keyless instappen

Gestart door ralphaa, 10 februari 2013, 17:02:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ralphaa

Beste meganers,

Toen ik mijn megane 2 cc kocht werkte alles nog.
Ik kon als ik 2 keer aan de portier trok de deur openen, zowel aan de bestuurderskant als aan de bijrijderskant.
Ook als ik mijn hand langs de sensor haalde bij het handvat gingen de deuren open, ook bij de bestuurderskant en de bijrijderskant.

Na een maand werkt het alleen nog als ik 2 keer aan de portier handvat trek aan de bestuurderskant.
Bij de bijrijderskant werkt dat niet meer en als ik mijn hand normaal langs de sensor haalde gingen de deuren dus ook open maar dit doet hij bij allebei de kanten niet meer.

Ik heb het nog met de andere kaart geprobeerd maar dit werkte ook niet.

Iemand een oplossing, ik vond het wel handig!

matthew

Dan is het optisch oog van je linker deur stuk.

Deze moet jouw hand zien en merken dat je de kaart hebt om te openen, wanneer je 2x aan de klink moet trekken blijft het oog in een slaapstand staan.(dat gebeurd als een auto 3dagen niet gebruikt is).

Optisch oog vervangen en je probleem is opgelost, de kans dat rechts dan ook weer werkt is aanwezig.Dit heb ik namelijk vaker gehad bij 2deurs versies.
Bij pech moet je 2x een optisch oog vervangen.


ralphaa

Weet je wat mij dat ongeveer gaat kosten?

matthew

Optisch oog is al ongeveer €120 en dan nog monteren.

Patwo

Zou zeker ook even de bedrading. Checken ...VOOR je dingen gaat vervangen ...soms kan dat de klacht al verhelpen mits je er goed bij kan ...succes  :grin:

ralphaa

Bij mijn raam probleem was het inderdaad ook al de bekabeling, weet je waar ik de bekabeling van dit probleem kan vinden?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev